
Mogens Møller
Specialist i Konverteringsoptimering
Mogens Møller
Mogens er medstifter og direktør i Sleeknote, som hjælper websites og webshops med at få flere leads og hæve omsætningen.
Sleeknote har i dag 1.600 kunder i 45 lande.
Mogens har en stor passion for konverteringsoptimering og usability. Det betyder, han elsker at se og forstå, hvordan besøgende på webshops bliver til loyale kunder. Dvs. bl.a. forstå hvilke psykologiske triggers og menneskelig adfærd der ligger bagved mange af disse købsbeslutninger og hvordan man kan påvirke dem.
Oplæg på MarketingCamp
2021
Fra hobby biks til bæredygtig bikini business
2020
Webshop Best Practices anno 2020 (som ikke bare er teori, men som faktisk virker)
2019
Forstå mekanismerne i Influencer Marketing og opnå rekordhøje resultater.
2019
Når mennesker bliver til medier: Influencer marketing anno 2019
2016
Fra 0 til 700 kunder på rekordtid: Sådan knækker du koden og får succes med et digitalt produkt!
2014
7 overraskende konverteringstips der får besøgende på din webshop til at blive til kunder