Forstå mekanismerne i Influencer Marketing og opnå rekordhøje resultater.

Influencer Marketing er ikke længere en mulighed, du som virksomhed skal overveje. Det er en nødvendighed for at nå specifikke målgrupper på en mere effektiv, autentisk og økonomisk overkommelig måde. Influencer Marketing er nu den hurtigst voksende online marketingskanal, der knuser andre discipliner som affiliate, Paid, SEM og display. Flere virksomheder – uanset størrelse og produkt – retter altså blikket (og budgetterne) mod Influencer Marketing til at skabe autentisk og troværdig omtale – det burde du også.

Katrine viser dig, hvorfor du bør inddrage Influencer Marketing i din strategi for at opnå størst succes. Hvordan du undgår at brænde penge af uden resultater, hvad du bør overveje inden du trykker på launch-knappen og hemmelige insider-viden fra branchen.

Hvis din virksomhed endnu ikke har kastet sig ud i Influencer Marketing, så er det tid til at overveje det nu, og du behøver ikke være en livsstilsvirksomhed for at benytte Influencer Marketing og dens fordele.

Katrine tager udgangpunkt i egne erfaringer fra fintech-virksomheden Lunar Way, hvor de har benyttet Influencer Marketing med rekordhøj ROI. Blandt andet kommer 80 procent af vores B2C-signups fra Influencer Marketing, og de har ligeledes opnået den laveste CAC til dato, ved at bruge Influencer Marketing.

Endelig har Lunar Way brugt Influencer Marketing i deres PR-strategi, og som CRM-værktøj, til at øge deres MAU med 50%. Alt det og meget mere fortæller Katrine også om til oplægget.

Målgruppe

Enmandshæren, små, mellemstore eller store virksomheder.

Passer til ...

Primært B2C. Oplægget henvender sig primært til brugen af Influencer Marketing i B2C-regi, men grundlæggende principper og trin er det samme i B2B-regi.

Til dig der ...

Uanset om du sælger et produkt i en fysisk butik eller webshop, om du har udviklet en ny sej app, åbnet en ny restaurant, afholder events eller noget helt femte - så vil dette oplæg være brugbart for dig.

Du kommer hjem med ...

Du bliver guidet igennem 11 konkrete trin, der viser dig, hvordan du selv kan komme i gang med Influencer Marketing, hvad enten du er et lille nyopstartet brand eller du arbejder i en stor virksomhed. Disse 11 steps hjælper dig til, selv at komme rigtig fra start, når du skal hjem og implementere Influencer Marketing. Under vejs i oplægget, trækker jeg på tidligere erfaringer fra forskellige virksomheder, som jeg har hjulpet med Influencer Marketing. Lige fra livsstils brand til tunge medicinal mastodonter, som forhåbentligt kan give inspiration og blod på tanden.
Katrine Lee Larsen

Katrine Lee Larsen

Marketing Manager

Katrine Lee Larsen er Marketing Manager i fintech-virksomheden Lunar Way. Hun er uddannet cand.merc.kom fra Copenhagen Business School, og samtidig en gammel rotte i faget, hvor hun har beskæftiget mig med Influencer Marketing i snart 7 år.

Hendes karriere indenfor Influencer Marketing startede dog på den anden side af bordet, hvor hun administrerede og havde en af Danmarks første og største blogs. Katrine har siddet på forreste række siden branchens begyndelse.

Med deltagelse i 300+ blogger-orienterede events og et hav af mulige og umulige samarbejdsaftaler fra brands, virksomheder og bureauer. Det har givet Katrine en unik viden og indsigt i, hvordan influencer-relationer bedst bygges bedst op, hvordan chancerne for en positiv omtale øges og hun ved hvornår et samarbejde fungerer – og ikke mindst, hvornår det ikke fungerer.

Katrine har bevaret en tæt relation til mit netværk i branchen, så hun taler med influencers, bureauer og agenter på daglig basis – for altid at være opdateret på nyeste trends og tendenser, samtidig med jeg får unik insider-viden.

Derudover har Katrine arbejdet strategisk med Influencer Marketing med fokus på relationen mellem influencers og brands, blandt andet for Sony Nordic, Jabra, Enversion, Alcon, MEDA, Wolt Danmark mfl.

Katrines specialviden ligger altså i krydsfeltet mellem min praktiske erfaring fra egen blog, arbejde og netværk, sammen med min teoretiske marketing baggrund fra cand.merc.com.

Se mere om Katrine Lee Larsen