Udsolgt

Webshop Best Practices anno 2020 (som ikke bare er teori, men som faktisk virker)

2020
Øvede

Mogens har foretaget 240 brugertests inkl. eye-tracking af de absolut største webshops i verden bl.a. Zalando, Amazon, Nelly, Wish, Asos, Sephora, Barnes & Noble, Walmart, Zappos, H&M, Bestbuy, AliExpress og mange flere.

Både på desktop og mobil.

I dette oplæg på MarketingCamp 2020 giver Mogens dig alle de vigtigste ting han har lært og opdaget af de mange brugertests, så du kan gå hjem med hovedet fuld af ideer til optimeringer på din egen webshop.

Forvent en præsentation sprængfyldt med cases og konkrete tips!

Krydr det med masse af energi, humoristiske indfald og en erfaren speaker, så ved du ca. hvad du kan forvente dig af dette oplæg J

Målgruppe

Primært B2C, Webshops

Passer til ...

Små, mellemstore og store virksomheder

Til dig der ...

Til dig der sidder med optimering af jeres webshop

Du kommer hjem med ...

30 konkrete ideer til, hvordan du kan optimere din webshop
Mogens Møller

Mogens Møller

Specialist i Konverteringsoptimering

Mogens er medstifter og direktør i Sleeknote, som hjælper websites og webshops med at få flere leads og hæve omsætningen.

Sleeknote har i dag 1.600 kunder i 45 lande.

Mogens har en stor passion for konverteringsoptimering og usability. Det betyder, han elsker at se og forstå, hvordan besøgende på webshops bliver til loyale kunder. Dvs. bl.a. forstå hvilke psykologiske triggers og menneskelig adfærd der ligger bagved mange af disse købsbeslutninger og hvordan man kan påvirke dem.

Se mere om Mogens Møller