Rikke Damgaard
Praktiker, strateg og underviser inden for digital kommunikation og employee advocacy.
Rikke Damgaard
Praktiker, strateg og underviser inden for digital kommunikation og employee advocacy
Rikke rådgiver virksomheder om digital strategi og kommunikation. Og om digital branding af både virksomhed og medarbejdere – også kaldet employee advocacy.
Rikke har 16 års erfaring med at arbejde både praktisk og strategisk med online branding, marketing og kommunikation bl.a. fra 10 år i Falck. Og de seneste fire år som selvstændig konsulent. Hun brænder så meget for at involvere medarbejderne i den digitale kommunikation, at hun har skrevet bogen “Giv ordet til medarbejderne”. En bog med værktøjer, råd og inspiration fra cases fra danske virksomheder om, hvordan du kan arbejde med employee advocacy i din virksomhed.
Rikke har arbejdet med kunder som Vejdirektoratet, Udlændinge- og Integrationsministeriet, Forman Advokater, Musikhuset Esbjerg og Bryggeriforeningen. Sammen med Rikke kan du og din virksomhed få indsigt i digital strategi, få viden om hvordan man skaber virkningsfuldt indhold i ord og billeder, blive klogere på hvordan man styrker brandet i fællesskab og på hvordan man får medarbejderne engageret.