Få styr på disse 8 parametre og giv trygt ordet til medarbejderne på sociale medier

2019
Øvede

Medarbejderne er virksomhedens stærkeste branding, markedsførings og rekrutteringskanal i disse år. Og i dette oplæg giver Rikke dig indsigt i de 8 grundlæggende parametre, der skaber fundamentet for en effektiv og engagerende employee advocacy-strategi.

Der er fokus på blandt andet det kulturelle, på kommunikation, på uddannelse og på teknologi – og ikke mindst på effekt.

Du bliver kort sagt klædt på til at gå hjem og komme i gang.

Målgruppe

Både B2B og B2C

Passer til ...

Små, mellemstore og store virksomheder.

Til dig der ...

Til dig der arbejder med din virksomheds digitale strategi og kommunikation. Indholdet af oplægget er relevant for kommunikations-, marketing- og HR-folk - og også for ledere.”

Du kommer hjem med ...

Indsigt i de 8 parametre, der skaber fundamentet for en effektiv og engagerende employee advocacy-strategi
Rikke Damgaard

Rikke Damgaard

Praktiker, strateg og underviser inden for digital kommunikation og employee advocacy.

Praktiker, strateg og underviser inden for digital kommunikation og employee advocacy

Rikke rådgiver virksomheder om digital strategi og kommunikation. Og om digital branding af både virksomhed og medarbejdere – også kaldet employee advocacy.

Rikke har 16 års erfaring med at arbejde både praktisk og strategisk med online branding, marketing og kommunikation bl.a. fra 10 år i Falck. Og de seneste fire år som selvstændig konsulent. Hun brænder så meget for at involvere medarbejderne i den digitale kommunikation, at hun har skrevet bogen “Giv ordet til medarbejderne”. En bog med værktøjer, råd og inspiration fra cases fra danske virksomheder om, hvordan du kan arbejde med employee advocacy i din virksomhed.

Rikke har arbejdet med kunder som Vejdirektoratet, Udlændinge- og Integrationsministeriet, Forman Advokater, Musikhuset Esbjerg og Bryggeriforeningen. Sammen med Rikke kan du og din virksomhed få indsigt i digital strategi, få viden om hvordan man skaber virkningsfuldt indhold i ord og billeder, blive klogere på hvordan man styrker brandet i fællesskab og på hvordan man får medarbejderne engageret.

Se mere om Rikke Damgaard