Udsolgt

Strategisk storytelling der styrker virksomhedens brand – Få værktøjerne her

2024
Øvede

Stjæl Hollywood-instruktørens tricks og skab fortællinger, der er så gode, at din kunde vil spise popcorn til.

Hvis du er nysgerrig på, hvorfor storytelling er mere end bare et marketingstunt, skal du tune ind her.

Storytelling er vigtigt for din virksomhed, fordi det skaber en relation til jeres kunder, det øger brandværdien, og det adskiller jer fra konkurrenterne. Storytelling forvandler jeres kunder til jeres ambassadører, og dermed er det også nøglen til jeres salg.

I dette oplæg præsenterer jeg dig for konkrete cases, stærke tal og en hjerneforskers ord for, hvorfor storytelling virker, hvad der sker i hjernen, når vi fortæller historier, og hvorfor det virker så effektivt.

Spørgsmålet er så bare, hvordan du bruger det i praksis, så det underbygger jeres strategi og udgør fundamentet for jeres kernefortælling. Det giver jeg dig svaret på i dette oplæg.

Du kommer hjem med: 

  • Forståelse for, hvorfor strategisk storytelling er vigtigt for jeres virksomhed.
  • Konkrete og brugbare tips til, hvordan du nemt kan implementere det i dit arbejde.
  • En let sitren i kroppen efter at komme i gang med storytelling, når du møder ind på kontoret mandag morgen.

Oplægget er for dig der:

  • Gerne vil blive inspireret af cases og have konkrete værktøjer til at implementere det i din virksomhed.

Oplægget er IKKE for dig der:

  • Elsker røverhistorier og hader fakta.

Målgruppe

B2B og B2C

Passer til ...

Mellemstore og store virksomheder.

Til dig der ...

Til dig der arbejder med marketing og kommunikation og gerne vil have redskaber til at skabe fortællinger, der styrker relationen til jeres kunder og skaber en stærk fortælling om virksomheden.
Helle Rosendahl

Helle Rosendahl

Stifter af Storytelling Akademiet.

Helle Rosendahl, stifter af Storytelling Akademiet. Helle har specialiseret sig i corporate storytelling og har mere end 15 års erfaring med strategisk kommunikation og storytelling via job i bl.a. Mærsk og Microsoft. I 2020 stiftede hun Storytelling Akademiet, der hjælper virksomheder og ledere med at anvende strategisk storytelling.

Storytelling Akademiet står bag den populære podcastserie ’Bag Kulissen’, der fokuserer på, hvordan virksomheder og ledere arbejder med storytelling i praksis. Podcasten er i top 3 på Apple Podcast i kategorien Marketing og deltagerne tæller bl.a. Kasper Holten, Det Kongelige Teater, Edmonia Baker, forsker ved CBS samt ledere fra Ørsted, Novozymes m.fl. Helle Rosendahl har skrevet bogen ’Storytelling, hvad er din fortælling?’, og hun udgiver i foråret 2024 bogen ’Bag kulissen hos verdens bedste corporate storytellers’ på Forlaget Frydenlund.

Derudover er hun en aktiv debattør, og hendes klummer og debatindlæg bringes i bl.a. Børsen og Finans. Hendes seneste klumme om storytelling var den mest læste, da den udkom via Finans.dk.

 

Se mere om Helle Rosendahl