3 strategiske moves, der kan løfte din content strategi i morgen

2024
Øvede

Kom med i maskinrummet hos Matas, hvor content marketing er et yndet fokus, der skaber relationer og resultater. Jeg tager dig igennem 3 konkrete tips til, hvordan du kan få det bedste ud af din content strategi – allerede i morgen. 

Hvad betyder content marketing specifikt for Matas, og hvordan integrerer vi det succesfuldt i vores omfattende strategi, der strækker sig over et bredt produktunivers? Hvordan udnytter vi vores omfattende samling af indhold til at styrke Matas’ digitale økosystem? Og hvordan opnår vi en personlig og samtidig effektiv kommunikation, der appellerer til et varieret publikum med forskelligartede behov?

Dét er nogle af de spørgsmål, du får svar på, hvis du svinger forbi oplægget. Jeg lover også, at jeg fortæller om nogle af de fejl, jeg har begået i mit content-virke, så du kan undgå at hoppe i selvsamme fælde.

Du kommer hjem med:

Jeg er fast besluttet på at sikre, at du tager en skattekiste af værdifulde content marketing råd med hjem. Du kan se frem til praktiske takeaways inden for følgende områder:

  • Opbygning af relationer gennem målrettet content marketing
  • Effektiv udnyttelse og genbrug af content i et omfattende økosystem som Matas’
  • Personliggjort og effektiv content produktion ved hjælp af kunstig intelligens

Oplægget er for dig der:

  • Mit oplæg er for dig, der er nysgerrig på, hvordan content marketing kan bruges effektivt i den digitale forretning. Det er således oplagt, hvis du arbejder digitalt. Det er også for dig, der måske allerede arbejder med content marketing, men som gerne vil have inspiration til, hvilke knapper man kan skrue på, hvis man ønsker øget effekt.

Oplægget er IKKE for dig der:

  • Der er mange gode oplægsholdere, så vælg hellere mit oplæg fra, hvis du ikke interesserer dig for content marketing. Eller hvis du føler, du har helt styr på, hvordan du får det bedste ud af et stykke content. Vidste du, eksempelvis, at vi bruger ét stykke content på tværs af mere end 8 kontaktflader som oftest? Dét kalder jeg for bæredygtig content-produktion.

Målgruppe

Oplægget er primært til dig, der arbejder B2C, men du er velkommen til at kigge forbi uanset. Lad os bare sige, at det - i min optik - hedder H2H, altså human-2-human, i sidste ende, anyway. Men vær OBS på, at de fleste tips vil være B2C-relaterede.

Passer til ...

Mellemstore og store virksomheder, der sælger fysiske produkter.

Til dig der ...

Head of Content
Michelle Weis

Michelle Weis

Head of Content

I løbet af de seneste 11 år har jeg dedikeret mig til content marketing, hvilket har taget mig gennem et væld af forskellige former og forretningskontekster. Min erfaring spænder bredt over flere marketingdiscipliner, inkluderende Google Ads, både betalt og organisk social media marketing, SEO, e-mail marketing, SMS-marketing, live shopping og meget mere.

Som Head of Content hos Matas er mit fokus strategisk og ledende, men jeg holder meget af at holde mig opdateret inden for diverse grene af digital markedsføring, så jeg kan sikre, at vores, altså Matas’, content strategi kommer ud i hjørnerne af samtlige touch-points i kunderejsen. Mit ultimative fokus er altid på kunden, og jeg er af den overbevisning, at relationsskabende content skaber resultater. 

Min erfaring inkluderer en kandidatgrad i Corporate Communication, en praktikperiode i en tech start-up i London, fire års alsidigt arbejde hos Sinful i flere forskellige stillinger, samt et samarbejde med over 10 forskellige virksomheder i min rolle som selvstændig ekspert inden for content marketing.

Se mere om Michelle Weis