THE FAN-FACTOR – Fra kunder til superfans
Hvad har virksomheder som Apple, Disney og Harley-Davidson til fælles?
De forstår at aktivere de rigtige følelser hos deres kunder.
Effektiv markedsføring handler nemlig om at aktivere de følelser, der får jeres kunder til at blive fans.
Og disse følelser er ikke tilfældige.
82 % af alle virksomheder ved ikke, hvilke følelser der er tale om, og det har fatale konsekvenser.
De får simpelthen ikke nok ud af deres markedsføring, og det er medvirkende til, at 58 % af de tilfredse kunder lige nu sidder og overvejer, om de skal ringe til konkurrenten.
Så spørgsmålet er selvfølgelig, hvad er de rigtige følelser?
Og hvordan kan vi bruge dem i vores markedsføring?
Det vil du lære på dette oplæg, hvor Merete via studier, interviews og undersøgelser fra nogle af verdens mest anerkendte forskere har fundet formlen på at have fan-factor.
Det er en epokegørende viden, som gør, at du kan lave kampagner og tekster, der skaber emotional memory hos dine kunder. Kunder husker nemlig ikke det, de ser og læser. De husker den følelse, de får, når de ser og læser dine indslag.
Og emotional memory er vejen til fans.
Oplægget er for dig der:
- Oplægget er for dig, der har ansvaret for virksomhedens markedsføring og/eller salg.
Merete Bergman Smit
DirektørMerete er keynote speaker og konsulent og hjælper via foredrag, workshops og uddannelser nogle af Danmarks største virksomheder med at få flere begejstrede og loyale kunder.
Derudover er hun forfatter til bøgerne: KICK-ASS Service og KUNDELOYALITET – Fra kunder til superfans, hvor hun via analyser, forskning og studier dokumenterer, at vejen til fans ikke er tilfældig.
Hun har siden 2005 været direktør i Bergman Smit Training.