Vidste du, at det er pærelet at automatisere hverdagsopgaver i din forretning? (+masser af ”WOW” eksempler)

2017

Bruger du nogle af følgende online tools i din forretning:

 WordPress, Dropbox, Gmail, Mailchimp, Trello, Stripe, Evernote + 750 andre online tools?

Hvis ja, så går du med garanti glip af en gylden mulighed for at automatisere alt fra lavpraktiske rutineopgaver – til opgaver indenfor social medier sharing, kundeservice og content marketing mv.

Forestil dig en verden, hvor der sker følgende hver gang du f.eks. poster en video på Youtube:

  • Der oprettes automatisk et nyt indlæg på din WordPress hjemmeside
  • Youtube videoen bliver automatisk embedded i indlægget
  • Overskrift og beskrivelse fra Youtube overføres automatisk til blogindlægget
  • Indlægget postes automatisk på Facebook, Twitter, LinkedIn og Instagram
  • Der bliver oprettet en note i Slack, som gør hele holdet opmærksom på indlægget
  • 4 dage efter genpostes indlægget på de sociale medier med en anden overskrift

Smart, ikke? Dette er blot et eksempel på, hvordan du slippe af for en (kedelig) hverdagsopgave og spare tid uge efter uge.

Målgruppe

Til dig der enten driver en webshop, arbejder (hands-on) med marketing eller sætter en dyd i at gøre din virksomhed (endnu) mere effektiv! Det er vigtigt at du benytter eller har kendskab til nogle af de mest udbredte online tools.

Passer til ...

Til dig der enten driver en webshop, arbejder (hands-on) med marketing eller sætter en dyd i at gøre din virksomhed (endnu) mere effektiv! Det er vigtigt at du benytter eller har kendskab til nogle af de mest udbredte online tools.

Du kommer hjem med ...

Målet med dette indlæg er at bombardere dig med konkrete eksempler på, hvordan du kan spare tid og tjene flere penge på dine brugere ved hjælp af automatisering. Eksemplerne bliver ledsaget af en levende og visuel gennemgang af, hvordan du nemt opsætter det hele med fremtidens tool - Zapier. (Bare rolig, det er pærenemt og du skal ikke skrive en eneste linje kode.)
Tue Lindblad

Tue Lindblad

Co-founder & CMO GoLearn & Eduhouse

Hos GoLearn.dk har vi opbygget hele vores forretning omkring ‘product marketing’. Hvert år lancerer vi to nye produktkategorier, og cirka 40 % af al ny omsætning kan attribueres direkte til ‘product marketing’.

Se mere om Tue Lindblad