Tips og tricks til kreativ idegenerering

2024
Alle

Til oplægget gennemgår Katrine konkrete metoder til at brainstorme og booste din kreativitet, så du kommer nærmere den gode idé. 
Kreativitet går på tværs af brancher og jobfunktioner, og sommetider sidder man fast. Det er der heldigvis råd for, og efter oplægget vil du have en helt klar retning for, hvordan du kan implementere metoderne i dit eget arbejde; både til at finde på konkrete idéer eller til at videreudvikle på eksisterende. 

Du kommer hjem med:

  • Konkrete metoder og tips til brainstorming og idégenerering på alt fra store kampagner til et nyt navn på et produkt.

Oplægget er for dig der:

  • Arbejder med marketing, produktudvikling, ledelse og kultur i virksomheder.

Oplægget er IKKE for dig der:

  • Arbejder i faste strukturer, hvor man ikke kan afvige fra systemet.

Målgruppe

B2B, B2C, Produktudvikler, Indkøber mm.

Passer til ...

Alle størrelser

Til dig der ...

Manager for Kreativt Team i Salling Group
Katrine Marie Klitgaard

Katrine Marie Klitgaard

Creative & Concept Manager

Katrine har de sidste 10 år arbejdet med at “finde på”. Først i sin tid hos Cult som Online Marketing Manager og de sidste 7 år hos Salling Group. Her leder hun kreative processer og finder på kampagner til brands som Bilka, Netto, BR, føtex samt giver kreativ sparring på tværs af organisationen lige fra indkøb til kommunikation. Hun har sideløbende holdt oplæg om kreativitet i arbejde og ledelse, og sidstnævnte fylder mere og mere, da hun som leder af et team på 10 kreative profiler forstår vigtigheden af at skabe en kultur, som kreativitet trives i.

Se mere om Katrine Marie Klitgaard