4 ↑
The Eye of the Beholder Digitalt design der forfører dine kunder og som kan holde I længden.
Vi ser alle verden med forskellige øjne. Dine øjne kan se ting som andres ikke kan og de kan snyde dig, de kan underholde dig og de kan lære at finde inspiration steder hvor man ellers ikke kigger. Nogle finder det smukke i perfektion, nogle i det mere skæve. It’s all in the Eye of the Beholder.
Så hvordan laver vi digital design til en bred målgruppe som stadig holder 5-10 år fra nu? Det lyder helt utopisk, men det har vist sig at kunne lade sig gøre med nogle simple tips og tricks som vi bruger hos Spring/Summer.
Du kommer hjem med:
- Du får justeret øjnene til at finde inspiration i verden omkring dig og i din egen virksomhed, du får tips til at lave design der holder og ikke bare er slave til trends, og du får et lille indblik i min verden som designer for nogle af verdens største brands og nogle af de mindste.
Pelle Martin
CEO & Creative DirectorVi hjælper vores kunder stå ud i markedet, med at få deres produkter til at fremstå så attraktivt som muligt, og vi er en stor del i at styrke selvopfattelsen af en virksomhed.