AUD 4

Test din online marketing og scor kassen

2018
Øvede

Jeg ved at 50% af min marketing indsats virker – jeg ved bare ikke hvilke 50%.

Der har de sidste mange år været stor fokus på at forbedre din hjemmeside ved hjælp af splittest og konverteringsoptimering.
Men hvad med din online marketing – et sted hvor du måske kaster penge ned i et stort hul hver dag. Måske giver det en positiv bundlinje – men kunne det måske give endnu mere?

For at finde ud af, om du rent faktisk kunne få endnu mere for pengene, er det vigtigt at du tester din online marketing.
Lige fra dine nyhedsbreve, Adwords annoncer til bannere, udtryk, tekster og hvor du ellers agerer.

Tænk, hvis selv helt små ændringer, kan skabe enorme forbedringer.

Dette oplæg vil give dig lyst til selv at gå hjem og teste din marketing – for det er faktisk ikke svært, hvis du har de rigtige værktøjer.

Målgruppe

B2C

Passer til ...

Enmandshæren, små, mellemstore eller store virksomheder.

Til dig der ...

Til dig der dagligt sidder med online marketing, måske som marketing medarbejder i en virksomhed eller selv styrer din marketing i webshoppen

Du kommer hjem med ...

Vi kommer rundt om de mest gængse online marketing tiltag, hvor du går hjem med helt konkrete metoder og ideer til at teste din online marketing
Brian Brandt

Brian Brandt

Brian Brandt arbejder med online marketing i et bredt perspektiv, hvor der er fokus på at bruge alle de marketing kanaler der matcher for den enkelte virksomhed. Der arbejdes med kanaler som Google Adwords, Søgemaskineoptimering, Affiliate marketing, Nyhedsbreve, Sociale Medier og hvor der ellers kan skabes rentable besøgende fra.

Kunderne i ClickStarter er lige fra store virksomheder som Bravo Tours og Bestseller til helt små passionerede iværksættere.

Se mere om Brian Brandt