Tekstforfatterens 8 skrivetricks til dine e-mails
Lad mig gætte én ting om dig: Du skriver ikke e-mail-kampagner og nyhedsbreve, fordi du (nødvendigvis) eeelsker at skrive. Du skriver de mails, fordi de skal drive et resultat: Modtagerne skal åbne, klikke, læse og måske endda købe. Der er bare lige ét problem: Læserne gør ingen af delene, hvis ikke teksten er stramt komponeret på en måde, der beviseligt får dem til at slubre dine ord i sig.
Uanset om du er selvstændig i egen virksomhed eller sidder i marketing-afdelingen i en stor b2b-virksomhed, så kan du lære at gøre dine e-mails mere læseværdige, mere effektive – og måske endda det også bliver lidt sjovere at skrive dem.
Oplægget vil være proppet med eksempler fra den virkelige virkelighed – både fra supersælgende e-mail-kampagner til ultra-konverterende nyhedsbreve.
PS: Og don’t worry, hverken ’skriv sexet’, ’lyde lidt friskere’ eller ’skru op for din indre Sælger-Helga’ er overskrift på nogle af de 8 skrivetricks, du får på dagen ☺

Kathrine Louise Nielsen
Kathrine er optaget af at skrive ord, der bliver læst, husket og handlet på. Uanset om det er i en e-mail-kampagne, der skal give penge i kassen – eller et nyhedsbrev, hvor man kan høre din særligt sprøde stemme igennem bogstaverne.
Hun hjælper både soloselvstændige brands og større virksomheder med at skrive ord, der virker. Kunderne er fx Morten Münster, Tivoli og ATP Ejendomme.