Tekstforfatterens 8 skrivetricks til dine e-mails

2021
Øvede

Lad mig gætte én ting om dig: Du skriver ikke e-mail-kampagner og nyhedsbreve, fordi du (nødvendigvis) eeelsker at skrive. Du skriver de mails, fordi de skal drive et resultat: Modtagerne skal åbne, klikke, læse og måske endda købe. Der er bare lige ét problem: Læserne gør ingen af delene, hvis ikke teksten er stramt komponeret på en måde, der beviseligt får dem til at slubre dine ord i sig.

Uanset om du er selvstændig i egen virksomhed eller sidder i marketing-afdelingen i en stor b2b-virksomhed, så kan du lære at gøre dine e-mails mere læseværdige, mere effektive – og måske endda det også bliver lidt sjovere at skrive dem.

Oplægget vil være proppet med eksempler fra den virkelige virkelighed – både fra supersælgende e-mail-kampagner til ultra-konverterende nyhedsbreve.

PS: Og don’t worry, hverken ’skriv sexet’, ’lyde lidt friskere’ eller ’skru op for din indre Sælger-Helga’ er overskrift på nogle af de 8 skrivetricks, du får på dagen ☺

Målgruppe

B2B & B2C

Passer til ...

Fra enmandshæren til den større virksomhed

Til dig der ...

Til dig, der skriver nyhedsbreve eller er ansvarlig for e-mail-marketing – og som bare gerne vil have dine e-mails til at performe bedre.

Du kommer hjem med ...

Konkrete (og ofte oversete) tekstforfatter-tricks til dine e-mails, som du kan implementere med det samme.
Kathrine Louise Nielsen

Kathrine Louise Nielsen

Kathrine er optaget af at skrive ord, der bliver læst, husket og handlet på. Uanset om det er i en e-mail-kampagne, der skal give penge i kassen – eller et nyhedsbrev, hvor man kan høre din særligt sprøde stemme igennem bogstaverne.

Hun hjælper både soloselvstændige brands og større virksomheder med at skrive ord, der virker. Kunderne er fx Morten Münster, Tivoli og ATP Ejendomme.

Se mere om Kathrine Louise Nielsen