Spar tid på AdWords – skarpe tips til optimering af store konti

2014

Dette indlæg vil vise dig hvordan du kan optimere og arbejde med en stor AdWords konto uden at det tager hele din arbejdstid. Der er mange tricks og gode måder at arbejde på når kontoen vokser, og Jacob deler her sine bedste tips.

Du lærer bla. en række konkrete filtre der med fordel kan bruges til hhv. at forbedre performance samt at vækste kontoen.

Undervejs i indlægget hører du om hvordan du bør bygge en kontostruktur op, hvordan du griber det an hvis du overtager en AdWords konto (og her får du en række tips som du også kan bruge på din eksisterende konto), hvordan du laver relevante og målrettede annoncer på en stor konto, hvordan du automatiserer arbejdet og endeligt får du et godt tip til hvordan du let rapporterer. Rapporteringen er segmenteret, så det er ikke blot en rapportering, men et værdifuldt værktøj i det daglige optimeringsarbejde.

Oplægget er rettet til personer, der til daglig sidder med ansvaret for at optimere en eller flere AdWords konti.

Jacob Kildebogaard

Jacob Kildebogaard

Partner & Analytics ekspert

Partner i Ambition, hvor Jacob i dag er mediedirektør.

Med udgangspunkt i data skaber Jacob og Ambition resultater for kunderne. Jacob elsker data og det at bruge dem til at optimere ud fra, og har tidligere udgivet bøgerne Analyticsbogen, AdWords for Webshops og senest Onlineevangelisterne. Derudover er der en masse fine priser og titler der kan nævnes, men det mest interessante er passionen der ligger bag, og har drevet værket i mere end 12 år med analytics data og optimering.

Jacob har desuden været oplægsholder til MarketingCamp i 2012 og alle de forrige.

Se mere om Jacob Kildebogaard