Spar tid på AdWords – skarpe tips til optimering af store konti

2014

Dette indlæg vil vise dig hvordan du kan optimere og arbejde med en stor AdWords konto uden at det tager hele din arbejdstid. Der er mange tricks og gode måder at arbejde på når kontoen vokser, og Jacob deler her sine bedste tips.

Du lærer bla. en række konkrete filtre der med fordel kan bruges til hhv. at forbedre performance samt at vækste kontoen.

Undervejs i indlægget hører du om hvordan du bør bygge en kontostruktur op, hvordan du griber det an hvis du overtager en AdWords konto (og her får du en række tips som du også kan bruge på din eksisterende konto), hvordan du laver relevante og målrettede annoncer på en stor konto, hvordan du automatiserer arbejdet og endeligt får du et godt tip til hvordan du let rapporterer. Rapporteringen er segmenteret, så det er ikke blot en rapportering, men et værdifuldt værktøj i det daglige optimeringsarbejde.

Oplægget er rettet til personer, der til daglig sidder med ansvaret for at optimere en eller flere AdWords konti.

Jacob Kildebogaard

Jacob Kildebogaard

Adwords og Analytics ekspert

Jacob er ansvarlig for AdWords og Analytics i Webjuice.dk, som han også er medstifter af. Webjuice.dk er et af Danmarks skarpeste Online Marketing Bureauer, kun med fokus på AdWords, Analytics og Søgemaskineoptimering.

Derudover er Jacob aktiv blogger, foredragsholder, underviser, ekstern lektor samt forfatter til Analyticsbogen.

Jacob driver desuden Gaboost.dk, der er en benchmark service for danske webshops. Jacob har optimeret alle størrelser AdWords konti, og er en af dem i Danmark, der beskæftiger sig mest med måling af resultater. Han er desuden den bedst certificerede dansker ift. AdWords og Analytics, og er trainer og speaker på Google Partner Academy programmet.

Se mere om Jacob Kildebogaard