Sociale Medier – 10 klassiske fejl – og 5 ting du skal gøre i stedet

2014

Virksomheder begår, hvordan din virksomhed undgår dem og hvad I i stedet kan gøre for at få større udbytte ud af tiden I bruger på de sociale medier.

I Trine-Marias oplæg får du tips og tricks til, hvordan du laver relevant indhold, bygger langsigtede relationer og får mere netværk ud af at bruge arbejdstiden på sociale medier. Trine-Maria præsenterer modeller for valg af det rigtige ambitionsniveau i forhold til de ressourcer du har – og diskuterer, hvad der skal indgå i en social media plan for at du undgår at spilde tiden – både din egen og dine kunders.

Når du har hørt Trine-Marias oplæg har du en klar fornemmelse af, hvad det er realistisk at forvente at få ud af at bruge sociale medier, hvilke mekanismer der er i spil, hvilken indsats du skal lægge i det for at få succes – og nogle ideer til, hvordan du kan undgå de mest klassiske fejl og få mere ud af de relationer du bygger.

Målgruppe
Øvede (erfaring og forståelse for dynamikkerne i sociale medier er en fordel)

Trine-Maria Kristensen

Trine-Maria Kristensen

Direktør

Trine-Maria Kristensen, partner og direktør i Trustmint.com er uddannet cand.scient.soc (PR). Hun har siden 2005, hvor hun var medstifter af ét af Danmarks første social media bureauer, været professionel rådgiver med fokus på sociale medier.

Fokus er på organisationers strategiske målsætninger med relationsopbygning og på de dynamikker og mekanismer der fungerer i sociale rum på nettet.

For tiden opbygger Trine-Maria virksomheden Trustmint, der arbejder med digital tillid som konkurrenceparameter.

Se mere om Trine-Maria Kristensen