Mr. Pinterest: Spind guld på Pinterest gennem 4 konkrete Pinterest-strategier og -cases
TikTok, Google og Facebook. Hotte kanaler. Store potentialer. Pinterest kan virke som det lille frø, der er blevet efterladt i skyggen af de store kanaler. De færreste ved dog, hvor stort potentialet på Pinterest er, og hvordan de knækker koden til at få din Pinterest-performance til at spire.
Inspirér og kickstart din målgruppes købsrejse, før målgruppen overhovedet ser dine konkurrenter: Gør din mulighed til virkelighed gennem The Power of Pinterest.
Mit navn er Kristian. Det er ikke tilfældigt, at kollegaer og netværk kalder mig for Mr. Pinterest. Jeg har nemlig været Partner Manager hos Pinterest selv og har lanceret og opbygget Pinterests betalte annoncering i Norden. Jeg har også rådgivet nogle af verdens største og mest kendte brands i at blive en succes på Pinterest. I dag skaber jeg resultater på tværs af alle Royal Copenhagens digitale kanaler som Performance Marketing Lead.
Til dette oplæg bliver du introduceret til 4 konkrete strategier og cases med nordiske virksomheder, som har formået at gå fra Pinterest-potentiale til Pinterest-performance.
Hvorfor ikke springe over, hvor gærdet er lavest? Lær også om og af de fejl, jeg selv har begået i min tid som Pinterest-specialist og få et forspring til de gode Pinterest-resultater.
Lad min begrebsafklaring blive til din erfaring: Oplev The Power of Pinterest. Jeg lover, at du bliver klogere.
Du kommer hjem med:
- En forståelse af, hvem brugerne på Pinterest er, og hvordan du skal kommunikere til dem
- Step-by-step gennemgang af en konkret Pinterest marketing-funnel, du kan bruge i din egen Pinterest-strategi
- Konkrete råd til at blive en succes på Pinterests betalte annoncering
- Erfaringer fra en Pinterest-specialist, der er marketing-generalist: Hvornår virker Pinterest bedst for dit marketingmix?
Kristian Holm Schlichting
Performance Marketing LeadRådgiver kunder i brugen af Pinterest.