Skab den perfekte contentstrategi til hver fase af kunderejsen på LinkedIn

2024
Øvede

71% siger, at B2B content marketing er blevet vigtigere for deres organisationer i løbet af det seneste år.

Men hvad er en god B2B content marketing-strategi? Hvordan skaber du resultater på LinkedIn?

Hvis du ikke har en strategi for kortlægning af LinkedIn-indhold på plads og bare gør det på en “hit or miss”-måde, kan du lige så godt lade være med at annoncere på LinkedIn. Så enkelt er det.

Dette oplæg hjælper dig med at kortlægge hver fase af B2B-kundernes rejse på LinkedIn – hvilket indhold de leder efter, og hvordan du sætter det op.

Efter oplægget vil du have konkrete eksempler, taktikker og råd til, hvordan du implementerer det.

Du kommer hjem med:

  • Viden om, hvilket slags content der fungerer i hvilke stadier af tragten
  • Fif til ordlyd i dit content på forskellige stadier
  • Timing af lag og content
  • Muligheder for at genbruge content – hvad må man, hvad må man ikke?

Oplægget er for dig der:
Godt ved, hvordan man sætter et LinkedIn framework op, men som ikke ved 100 %, hvilket content man sætter ind hvornår.

Oplægget er IKKE for dig der:
Aldrig har arbejdet med LinkedIn.

 

Målgruppe

B2B

Passer til ...

Mellemstore og store virksomheder især inden for tech og SaaS-løsninger

Til dig der ...

CMO, marketing-ansvarlig, content lead, paid social, LinkedIn
Simone Engbo og Nanna Dahl

Simone Engbo og Nanna Dahl

Simone er selvstændig kommunikationskonsulent & Nanna er  Certified LinkedIn Marketing Expert.

Simone skaber content, der konverterer, tekster, der overbeviser og kommunikationsstrategier, der får dit brand til at differentiere sig i markedet. Nanna gør LinkedIn til et af de vigtigste nedslagspunkter, dine kunder kommer i kontakt med.

 

Se mere om Simone Engbo og Nanna Dahl