AUD 2

Se hvordan Marketing Automation fungerer i virkeligheden – og hug det hele med dig hjem

2018
Øvede

“Hvordan dælen gør jeg det hjemme på kontoret?”

Du har sikkert tænkt den tanke, efter at en ekspert har lært dig, hvordan du skal opsætte email marketing. Altså, i teorien.

Bernt viser her, hvordan et samlet setup ser ud i virkeligheden.

Du får lov til at kigge under motorhjelmen hos en IT-virksomhed med to medarbejdere i Marketing. Bernt viser flows, content, funnels – det hele.

Det er ikke for begyndere, for Bernt har tænkt sig at gå i detaljer.

Selv om indlægget hovedsaglig handler om Marketing Automation, så kommer du rundt om mange andre discipliner. Alt hænger jo sammen i dag.

  • Permission-høst
  • Anatomien af en lead magnet
  • Alternativer til afmelding
  • Taktik for at undgå promotions-folderen
  • Kunderejsen
  • Content mapping
  • Berigelse af Marketing-databasen
  • Facebook-nurturing med MA-data
  • Automatiserede webinarer
  • Plan for at udnytte uden at udpine
  • Taktik for at konvertere til offline

Alt sammen for at få Marketing Automation-motoren til at producere velkvalificerede leads til sælgerne.

Du får et unikt indblik i, hvordan Marketing Automation fungerer i virkeligheden, og der bliver masser af tricks at tage med hjem.

Bernt har lovet, at dette indlæg bliver så jordnært, at du kan gå hjem på kontoret og gøre det samme dagen efter.

Målgruppe

B2B

Passer til ...

Små og mellemstore virksomheder

Til dig der ...

Indlægget er målrettet til dig, der vil gøre-det-selv i dit Marketing Automation-system.

Du kommer hjem med ...

Dette indlæg er til dig, der arbejder med Marketing i en B2B-virksomhed og skal kvalificere leads til sælgere. Det kan også være relevant for B2B-webshops, hvis det er kategorier som har en længere beslutningsproces.
Bernt Elkjær-Pedersen

Bernt Elkjær-Pedersen

Automatiserings ekspert

Bernt har været løsningsarkitekt på Marketing Automation i mange år for kunder som Atea, Fibia, Coloplast, YouSee, EG, SE (Sydenergi) m.fl.

Han har for nylig skrevet bogen ”Marketing Automation fra Strategi til Praksis”.

Se mere om Bernt Elkjær-Pedersen