Sådan mestrer du SEO-tekster i 2023: Skriv indhold, der dominerer søgeresultater, engagerer og konverterer
SEO-tekster har længe været et skældsord, man brugte om tekster, der udelukkende var skrevet med den hensigt at rangere på Google (og paradoksalt nok helst ikke skulle læses af levende mennesker).
Men det skal være SLUT.
Tag med til dette oplæg og lær, hvordan du skriver SEO-tekster, som de burde skrives i 2023.
Tekster, der:
- Rangerer på Google og giver konkurrenterne baghjul
- Får læseren til at reagere og konvertere
- Løfter helhedsindtrykket af din hjemmeside
- Giver brugerne svar på det, de søgte
For jo.
En tekst kan godt både være skrevet med SEO in mente og være en god tekst.
–
Tidligere deltagere på MarketingCamp har sagt følgende om Kristians oplæg:
“Virkelig godt og meget konkret – brugbar viden og gode tips”
“Kun et ord – “wauw” – mere Kristian, tak!”
“KONGE formidler”
“Inspirerende og enormt brugbart. Katalysator på en masse restrukturering af content på web.”
Du kommer hjem med:
EMed i rygsækken fra oplægget får du konkrete råd til:
- hvordan du skriver nye tekster
- opfrisker dine eksisterende
- sletter indhold, der gør mere skade end gavn på din hjemmeside.
Du får Kristians tjekliste til at skrive SEO-tekster, svar på, hvordan du finder relevante emner at skrive om samt tips til at strukturere dit arbejde.
Så løber du ikke tør for inspiration, når de første fem tekster er skrevet.
Kom med for pokker.
Det bliver et helt konkret oplæg, hvor du får alt, du skal bruge, for at skrive tekster, der sender dig til tops af søgemaskinerne i 2023.

Kristian Scharling
Stifter og direktørI mere end 10 år har Kristian Scharling arbejdet professionelt med kommunikation og online marketing – og som ekstra krymmel på kagen har Kristian i år 10 års jubilæum med sin virksomhed, Somera.
Hos Somera hjælper vi B2B-virksomheder med at drive flere besøgende ind til deres hjemmesider gennem SEO-drevet content marketing.
Kristian taler hyppigt på online marketingkonferecer, og følger du ham på LinkedIn, vil du også ugentligt se ham øse ud af sine erfaringer og viden fra sit arbejde med content marketing og SEO.