Sådan growth hacker du din performance på Paid Social: 5 strategier, du SKAL kende

2022
Øvede

Ved hjælp af data fra mere end 1.000.000.000 kroner i annonceforbrug i løbet af de seneste fem år, har jeg udarbejdet en liste over 5 strategier, der kan hjælpe dig med at få gode resultater på Paid Social.

Du vil være i stand til at tage konkret handling på det, du lærer fra dagens oplæg. Du vil ikke bare få tankerne bag, men også cases og data, der understøtter, hvorfor disse strategier bør fungere for din virksomhed.

Strategierne, du vil lære, er praktiske og nemme at udføre. Du kan være sikker på, at dine resultater vil tale for sig selv, når de først er implementeret.

Du kommer hjem med:

  • Du kommer hjem med 5 konkrete strategier, som du kan eksekvere på og måle værdien af. Du bestemmer selv, om du vil bruge alle 5 eller kun et par.

Målgruppe

Webshops og Leadgen. Primær B2C.

Passer til ...

Virksomheder, som bruger mere end 100.000 kr. om måneden på Paid Social-kanaler

Til dig der ...

CMO, Marketing Manager, Paid Social-ansvarlig
Nicklas Meyer

Nicklas Meyer

Partner og CCO

PL & Partners 

PL & Partners er et af de førende digitale bureauer i Norden med fokus på sociale medier. Virksomheden blev født ud af den store Facebook-bølge og har hurtigt vundet anerkendelse med nogle af Danmarks største virksomheder som kunder. Hos PL & Partners er teori blevet til erfaring, med en unik forståelse for digitale strategier og samarbejde med kunderne. Det københavnske bureau opererer mest som et performancebureau, der hver dag arbejder hårdt for at opfylde kundernes mål.

Nicklas Meyer

Nicklas er Partner hos PL & Partners. Han overværer og lægger strategier for nogle af landets største virksomheder. Hans arbejde spænder fra store brandede kampagner for Novo Nordisk eller Kræftens Bekæmpelse til performance-kampagner for Klasselotteriet eller Goodiebox. Nicklas har en dyb forståelse for, hvordan man skaber succesfulde kunderejser – på tværs af kanaler, touchpoints og enheder.

Se mere om Nicklas Meyer