Sådan går du fra at stagnere til at skalere på Facebook

2022
Nørder

2020 og 2021 var højdepunktet for online handel. Verden var helt og delvist lukket, online omsætningen satte nye rekorder, og en masse nye online virksomheder blev født. Facebook havde nogle af de laveste CPM-priser i årevis og bedste muligheder for at skalere sit salg og springe sine budgetter. 

Men i 2022 har iOS14 for alvor sat sine spor. Facebook er blevet dyrere og dårligere, der er uro i verden, forbrugerne er mere offline og har færre penge mellem hænderne. Uagtet markedsføringskanaler og -strategier, er det blevet markant sværere at nå sit budget.

I mit oplæg deler jeg, hvordan du undgår at stagnere og i stedet skalere med Facebook-annoncering.

Vi gennemgår “Facebook-årsagen” til, at webshops nu oplever at stagnere, samt hvordan vi maksimerer værdien af Facebook og går fra at stagnere til at kunne skalere med mit setup.

Du kommer hjem med:

  • Konkret kampagnesetup, der er plug and play
  • Forståelse for, hvordan du skaber et højere afkast med Facebook
  • Konkrete tiltag, som du kan gå hjem og implementere

Målgruppe

Webshops

Passer til ...

Mellemstore og store virksomheder

Til dig der ...

Facebook-konsulent
Mikkel Rohde

Mikkel Rohde

Mikkel Rohde er specialist inden for Facebook-annoncering og har i løbet af 5 år som konsulent arbejdet med nogle af landets største webshops og brugt over 200.000.000 kr. på Facebook. Han er ydermere Danmarks eneste individ som er Premium Partner med Facebook.

Se mere om Mikkel Rohde