Sådan forstår du din e-mailmarketing data – og sådan handler du på den

2024
Øvede

Dette er ikke et oplæg, hvor du lærer en revolutionerende måde at skrive emnelinjer på. Det er heller ikke et oplæg, hvor du får “tre flows, som du bare MÅ sætte op”.

Det er ej heller ikke et oplæg med synsninger.

I stedet kommer du til at se forskellige udtræk på e-mailmarketing data, hentet direkte fra forskellige virksomheders e-mailplatforme.

Herefter får du en gennemgang af, hvordan jeg går til det ved at analysere dataen.

Og ikke nok med det.

Jeg giver også konkrete eksempler på, hvordan du som virksomhed derefter handler på de forskellige analyser.

Lyder det tørt?

Bare rolig – det er det ikke.

Det er derimod et af de vigtigste oplæg, som du kan høre, hvis du er seriøs om at løfte din e-mailmarketingperformance.

Oplægget er for dig, som har e-mailmarketing som en prioritet i din virksomheds marketingmix, eller som ønsker bedre redskaber til at forstå, hvad du skal gøre for at optimere performance.

Du kommer hjem med:

  • Eksempler på udtræk af data fra din e-mailmarketing, som kan bruges i analysearbejdet.
  • Modeller til at analysere din e-mailmarketingdata.
  • Taktikker, som du kan bruge til at forbedre din e-mailmarketing, på baggrund af de forskellige analysers findings.

Oplægget er for dig der:

  • Ønsker at forstå din e-mailmarketingdata.
  • Vil have redskaber til at kunne analysere og drage konklusioner på baggrund af din data.
  • Har brug for en liste med taktikker, der fortæller dig, hvad du skal gøre, når dine tal og analyser fra din e-mailmarketing peger i diverse retninger.

Oplægget er IKKE for dig der:

  • Aldrig har siddet med e-mailmarketing før eller på anden måde aldrig har beskæftiget sig med det.
  • Kun har en interesse for at skrive nyhedsbreve, men som ikke interesserer sig for at løfte performance.

Målgruppe

Alle

Passer til ...

Alle typer af virksomheder

Til dig der ...

Managing Partner
Casper Ackermann

Casper Ackermann

Managing Partner

Casper har drevet Danmarks førende og mest profilerende e-mailmarketingbureau, Ackermann, siden han stiftede det i 2016. Virskomheden har hjulpet flere hundrede danske og internationale virksomheder med e-mailmarketing, heriblandt RAINS, DSB, Novo Nordisk og mange flere. Bureauet har været nomineret til flere marketing awards.

Casper er selv engageret på flere kunder, ligesom at han blandt andet leder bureauets interne produkt- og serviceudvikling, samtidig med at han løbende holder oplæg på diverse marketingkonferencer.

Se mere om Casper Ackermann