Lokale D
Sådan får du succes med TikTok i 2022
Vil du blive skarp på, hvordan du kan få mest ud af TikTok organisk og betalt? Som de første i Danmark arbejdede Nordic Social seriøst med TikTok, og byggede Danmarks største business-profil for Red Bull. Siden da har Alexander været med til at skabe flere successhistorier på TikTok – blandt andet for MENY, DitUr og Faxe Kondi. I oplægget gennemgår Alexander best practice for TikTok baseret på de learnings, han har gjort sig de seneste par år.
Du kommer hjem med:
- Hvorfor du skal være på TikTok
- Tal og statistik omkring TikTok
- Hvordan du kommer i gang med TikTok
- Best Practice for at opnå gode resultater
- Community Management
- Kombinationen af paid og organisk TikTok
- Trends og tendenser
Alexander Morabbi Wulsch
CMOAlexander Morabbi Wulsch er en digital marketing- og e-handelsentusiast med +8 års erfaring inden for iværksætteri, SEO, Google Ads, betalt social og CRO.