Sådan får du målgruppen til at sige JA!
Vil du vide, hvordan du, med brugen af psykologiske triggere, kan påvirke din målgruppes adfærd og skabe effektive resultater i din konvertering?
Videnskaben bekræfter, at vi er temmelig forudsigelige i vores adfærd. Når vi har sagt A, siger vi som regel også B. Derfor kan det gøre en verden til forskel i salg og marketing, at kende til nogle af de simple, men effektive psykologiske triggere, der har indflydelse på menneskers adfærdsmønstre.
Cammilla præsenterer en række psykologiske triggere, der er lige til at implementere i dine salgstekster, kampagner, brochurer osv. Hør blandt andet, hvordan højere priser kan skabe mere salg, hvilke magiske ord der fordobler chancen for et ja, hvornår det at tilbyde målgruppen mere kan få dem til at ville have mindre, hvordan en ”fod i døren” kan føre til ja og meget mere.
Alle, der arbejder med marketing og salg bør kende disse triggere. De er enkle og effektive. Måske kender du allerede til en eller flere, men der skal ikke mere end et enkelt nyt guldkorn implementeret, for at du kan øge dine konverteringer markant.
Du kommer hjem med:
- Indsigt i, hvordan de psykologiske triggere kan benyttes, så du kan påvirke målgruppens adfærd
- En tjekliste, du kan plukke fra og bruge i din markedsføring med det samme
Cammilla Rysgaard
KonsulentCammilla Rysgaard er business mentor og hjælper primært selvstændige med marketingstrategier og digitale produkter. Hun er forfatter til “Medlemsside Manualen” og har 23 års erfaring med stort set alle former for marketing fra hhv. reklamebureau, b-t-b, b-t-c og har de seneste 15 år drevet selvstændig virksomhed som konsulent, mentor og formidler.