Aflyst

Sådan designer du annoncer der performer. Det bedste fra 5.000 e-commerce annoncer.

2020
Øvede

Oplever du også, at dine CPM-priser hvert eneste år stiger og stiger?

Hvis du vil have bedre resultater på f.eks. dine Facebook-annoncer i 2020 er de fleste Facebook-eksperter enige om, at det vigtigste du kan gøre er at lave bedre creatives.

Men hvordan laver man så lige bedre creatives? Og hvordan faen sørger man lige for, at deres design også performer bedre på Facebook?

I dette oplæg vil du få helt konkrete tips til at lave bedre performende creatives.

Ikke abstrakte design-mantraer, men helt specifikke måder hvorpå du kan:

  • Fange kundens opmærksomhed med større sandsynlighed (med de rigtige farver og baggrund)
  • Rette kundens opmærksomhed mod et bestemt sted (f.eks. produktet)
  • Gøre dine annoncer smukkere (jeps, det kan faktisk øge performance)
  • Undgå at overvælde kunden med for distraherende creatives (et problem vi ofte ser, som får kunden til at scrolle videre)

og andre tips, som er direkte anvendelige til at optimere jeres creatives.

Oplægget er i stor udstrækning baseret på hvordan vores øjne ser en annonce og hvordan vores hjerne reagerer over den. Der vil være propfyldt med gode eksempler fra nogle af verdens største e-Commerce virksomheder. Vi har det seneste år set (og gemt) mere end 5.000 annoncer fra alle de store e-Commerce-virksomheder i verden, så der er nok at tage af.

Målgruppe

B2C, Webshops, e-commerce

Passer til ...

mellemstore og store virksomheder.

Til dig der ...

Til dig der sidder med creatives (billeder og videoer) til jeres annoncer og gerne vil gøre dem bedre.

Du kommer hjem med ...

Helt konkrete måder du kan optimere jeres creatives på sammen med en ”checkliste”, så du har en guideline til dine fremtidige creatives.
Andreas Nielsen

Andreas Nielsen

Forretningsudvikler

Andreas Nielsen er en forretningsudvikler, som til dagligt driver bureauet the goldwhale, der hjælper B2C virksomheder med at fastholde deres kunder og finde vækstpotentiale. Blandt dem er bla. nogle af Danmarks mest innovative iværksættere at finde.

Derudover deler Andreas ofte viden ud på sin blog, der sidste år blev læst af mere end 15.000 danskere.

Se mere om Andreas Nielsen