4 ↑

Sådan bygger du et brand, der får din virksomhed til at vokse

2023
Alle

Det vigtigste i din virksomhed er dit brand.

Et stærkt brand giver virksomheden retning, tiltrækker (de rigtige) kunder og udmanøvrerer konkurrenter. 

Men at bygge et brand i dag kræver mere end visuel identitet, budskaber og kampagner. Så – hvordan lægger du en brandstrategi og bygger et brand for din virksomhed?

På under 50 minutter lærer du, hvad et brand er og hvorfor brands er vigtige, samtidig med, at du får værktøjerne, du selv kan bruge til at bygge din virksomheds brand med. 

Branding er relevant for alle virksomheder, der endnu ikke har en brandstrategi. Det gælder uanset, om du er solo-selvstændig, en mindre/mellem virksomhed eller en stor global virksomhed – og uanset om du er b2c eller b2b.

(“Dette oplæg om branding kan være hele forskellen på, om alt andet du hører på #mc23dk kommer til at virke effektivt eller ej” – Thomas Bigum, Bigum&Co)

Branding er “business med hjernen”, fordi en virksomheds brand, når det er gjort rigtigt, hjælper med at skabe opfattelse, differentiering, tillid, loyalitet og værdi i kundernes bevidsthed.

TL;DR:
Lær at bygge din virksomheds brand.

Du kommer hjem med:

  • En strategi og en metode til at bygge din virksomheds brand.

(Strategien og metoden har jeg brugt til at hjælpe masser af kunder, og den vil også virke for dig og din virksomhed)

Målgruppe

B2B + B2C (særligt servicevirksomheder)

Passer til ...

Alle typer virksomheder, der ikke har en brandstrategi og som ønsker at bygge et brand, tiltrække bedre kunder og udmanøvrere konkurrenter.

Til dig der ...

C-level + nøglepersoner, som fx. Marketingansvarlige. Og til dig der gerne vil vide mere om strategisk branding.
Nicky Vinzent

Nicky Vinzent

Brandkonsulent (og Uddannelseschef hos Bigum&Co)

Jeg hjælper virksomheder med at opbygge og udvikle deres brands og forretninger.

Se mere om Nicky Vinzent