Sådan bruger I lønsomt 10.000 kr.+ dagligt på Facebook 2020

2020
Nørder

Vi gennemgår det komplette framework, jeg bruger hos mine kunder til at kunne bruge (samlet set) 100.000 kr.+ dagligt på Facebook.

Alfa omega ved skalering af dit budget er, at du bruger penge på målgrupper og annoncer, der er testet, og som er indenfor dine ønskede KPI’er. Samt at du har en masse lækker content i ærmet, klar til brug.

Men hvordan tester man korrekt, og hvordan skalerer man sit budget lønsomt?

Det gennemgår vi fra A-Z i dette oplæg! Bl.a. hvordan I tester målgrupper og annoncer, laver et content flow, validerer annoncer/målgrupper og 3 konkrette skaleringsmetoder (på det helt mikrotekniske niveau)

Målgruppe

B2C

Til dig der ...

Til dig, der er CMO eller har overblikket over jeres annoncering.

Du kommer hjem med ...

Du går hjem med opskriften på succes på Facebook, så det er op til jeres virksomhed, om I er klar på at implementere dette.
Mikkel Rohde

Mikkel Rohde

Mikkel Rohde er specialist inden for Facebook-annoncering og har i løbet af 5 år som konsulent arbejdet med nogle af landets største webshops og brugt over 200.000.000 kr. på Facebook. Han er ydermere Danmarks eneste individ som er Premium Partner med Facebook.

Se mere om Mikkel Rohde