Sådan bruger du adfærdsprincipper i dine tekster
Du kender allerede til adfærdsdesign, og du har (måske) læst Jytte-bøgerne.
Meeen du er i tvivl om, hvordan du egentlig bruger adfærdsprincipperne i dine tekster.
Det vil jeg gerne vise dig. Så du kan ta’ hjem og implementere principperne i dine egne tekster i morgen. Og høste flere kliks, konverteringer og kunder.
Du kommer hjem med:
- Konkrete eksempler på brug af adfærdsprincipper i copywriting
- How to-guides til at bruge adfærdsprincipper i dine tekster
- Metoder, der får folk til at handle
- En følelse af: Fedt, det skal vi implementere i morgen
Simon Linde
Underviser, Konsulent & CopywriterSimon Krag Linde hjælper virksomheder med at optimere deres kommunikation og marketing, så det smitter af på bundlinjen. Enten ved at forbedre deres tekster – eller ved at undervise dem i teknikkerne bag.
Som underviser i copywriting har Simon hjulpet store virksomheder som fx L’oreal, Nykredit og ECCO.
Simon har de seneste 7 år delt gavmildt ud af sin viden om copywriting, adfærdsprincipper, email marketing og inbound marketing i kurser, blogindlæg, webinarer, e-bøger og workshops.