Sådan bliver du virksomhedens Social Media Superstar!
Hvis du sidder med en forståelse for, hvordan man som virksomhed skal agere på de sociale medier, men har svært ved at udføre det i praksis, så er det her du skal lytte med!
I en verden fyldt med reklamestøj, er det vigtigt at budskaberne pakkes pænt ind i relevant indhold og at annoncerne målrettes de rigtige mennesker på Facebook.
Med dette case-baserede indlæg får du en forståelse for de konkrete metoder, bureauerne bruger til at skabe værdi for små- og mellemstore virksomheder på Facebook.
Du får en indsigt i, hvordan du undgår at spamme folk ved at målrette dine annoncer ordentligt samt hvordan du kan bruge konkurrencer til at inddrage dine kunder og skaffe nye leads.
Kasper Bengtson
Kasper har de seneste fem år hjulpet flere end 200 virksomheder med at styrke kunderelationer og synlighed via relevant markedsføring på de sociale medier.
Han har, gennem sin virksomhed bSocial, specialiseret sig i at skabe værdi for især små- og mellemstore virksomheder på Facebook, men den seneste tid har større virksomheder som Grundfos og 4Sound også ramt kundeporteføljen.