Sådan bliver du bedre til at skrive webtekst, der konverterer

2014

Michael Aagaard har tilbragt de sidste 5 år med at teste og optimere websites og webtekst for en lang række danske og internationale virksomheder. I dette indlæg får du Michaels bedste tips og strategier til at skrive webtekst, der har direkte og målbar effekt på dine potentielle kunder og din konverteringsgrad.

VI kommer bl.a. ind på, hvorfor det er vigtigt ikke at lade kreativiteten tage overhånd, hvorfor det er vigtigt at arbejde med hypoteser i stedet for gætværk, og hvorfor det er afgørende at basere optimeringer på data. Du får også en række helt simple tips og teknikker, som du kan anvende på dit eget website – lige med det samme.

Michael Aagaard

Michael Aagaard

Senior Conversion Optimizer

Michael Aagaard bor i Vancouver og arbejder som Senior Conversion Optimizer for den Canadiske SaaS-virksomhed Unbounce. Aagaard er en populær international taler, der har holdt keynotes i 11 forskellige lande til nogle af verdens største CRO-konferencer. Han er kendt for sin energi og entusiasme på scenen.

Se mere om Michael Aagaard