Sådan arbejder du med branding (uden et gigantisk budget)
Hånden på hjertet … Hvor mange kan genkende din virksomhed, hvis du holder hånden over jeres navn? Formentlig færre end du frygter.
Derfor bør du arbejde med branding.
Nu tænker du måske, at arbejdet med branding smager dyrt, luftigt og af tunge budgetter. Det behøver det ikke.
Faktisk er arbejdet ret enkelt. Ja, det minder faktisk om børneopdragelse. For hverken dine børn eller målgrupper er synderligt interesserede i, hvad du siger til dem – og deres opmærksomhed er flygtig.
Du bør derfor udvælge og kommunikere få nøglebudskaber, kunderne skal forbinde med din virksomhed. Du skal vise, hvordan du hjælper. Og så ellers trykke på repeat.
Smager det kedeligt? Måske. Men det er effektivt, hvis du vil have kunderne til at kende, huske og vælge dit brand fremfor konkurrenterne.
Du kommer hjem med:
- Et bud på, hvad den – måske – største udfordring er for dit arbejde med branding
- Enkle tips til at skabe succes med branding
Emil Fogh Barslev
Brand StrategistMan taler ofte om, hvilken side af bordet man sidder på. Emil sidder på bureausiden. Han har faktisk aldrig prøvet andet.
I løbet af de seneste 7-8 år har han været på tre forskellige bureauer – og set de samme ting ske. Både de fantastiske. Og dem, man ikke blærer sig med på LinkedIn.
Nu samler han sine erfaringer i ét oplæg, som forhåbentligt kan hjælpe med at gøre dig til dit bureaus nye yndlingskunde.