Få 10 konkrete redskaber til at udvikle bedre kunderejser
Kunderejsen (eller bruger-, borger, gæste-, medlems-, patientrejsen etc.) er på mange måder et samlende redskab i mange sammenhænge. Fordi rejsen tvinger organisationen til at få et samlet overblik over alle touchpoints (eller kontaktpunkter) mellem på den ene side organisationen og på den anden side kunden, brugeren, borgeren etc.
På den måde forener kunderejsen i princippet alle kanaler og såvel organisationens kommunikation og løfter som handlinger og adfærd.
I dette oplæg kan du samtidig opleve hvordan grafisk facilitering / recording kan anvendes til at styrke formidling, erindring og effekt.
Søren Bechmann
CEOSøren Bechmann, konsulent, forfatter, foredragsholder og CEO i Service Design Insitute
Søren Bechmann er adm. direktør og partner i Service Design Institute.
Søren er en efterspurgt foredragsholder og rutineret facilitator, der rådgiver og inspirerer ledere og medarbejdere i såvel den private som den offentlige sektor. I Service Design Institute udviklede han et populært kursus i servicedesign – som også var Danmarks første.
Han har skrevet “Med andre øjne – om service, design og servicedesign” sammen med Mette Mikkelsen. Bogen udkom på Hans Reitzels Forlag i 2019.
Han er derudover forfatter til seks andre bøger – inkl. “Servicedesign” der er den første danske bog om servicedesign. “Service er marketing” blev i Berlingske kaldt “… en af de vigtigste ledelsesbøger, som er skrevet på dansk.”
“Gør kunden god igen” udkom på Gyldendal Business. Den er er skrevet sammen med Pernille Hirshals fra Nykredit og beskæftiger sig med strategisk og praktisk håndtering af fejl, klager og utilfredse kunder. Endelig blev ”Kunderejsen” udgivet i 2016 af Service Design Institute.