Psykologiske triggere i salg og marketing Sådan får du indflydelse og påvirker din målgruppes adfærd!
Vil du indvies i psykologien bag simple triggere, der kan påvirke din målgruppes adfærd, så du opnår højere konvertering?
Marketing handler i bund og grund om at påvirke en målgruppes adfærdsmønstre. En af de mest effektive metoder til dette er brugen af psykologiske triggere.
Cammilla præsenterer her nogle af de mest effektive af slagsen, der er lige til at implementere i dine landingpages, salgstekster, kampagner, brochurer osv. Du får en introduktion til triggerne med interessante cases og konkrete ideer til, hvordan du selv kan bruge dem.
Alle der arbejder med marketing og salg bør kende disse triggere. De er enkle og effektive. Måske kender du allerede til en eller flere, men der skal ikke mere end et enkelt nyt guldkorn implementeret, for at du kan øge dine konverteringer markant.

Cammilla Rysgaard
Cammilla Rysgaard er passioneret specialist i praktisk marketingstrategi på mikrobudget og konceptualisering af viden formidlet i digitale produkter. Hun er forfatter til “Medlemsside Manualen” og podcaster ugentligt i “SolopreneurCast”. Cammilla har 19 års erfaring med stort set alle former for marketing fra hhv. reklamebureau, industrien med b-t-b, telebranchen med b-t-c og har de seneste 8 år drevet selvstændig virksomhed som konsulent, mentor og formidler for tusindvis af selvstændige, bureauer og mindre virksomheder.