2

Powers opskrift på millionsucces med egenproduceret SoMe-indhold

2023
Alle

Du vil altid være din virksomheds bedste ambassadør og sælger. Udnyt det. Iscenesæt dig selv og dine kolleger, og skaf adgang til helt nye kundegrupper. Det er præcis, hvad vi har haft succes med i elektronik- og hvidevarekæden POWER.

POWER er i løbet af 8 år gået fra 0 til 25 varehuse i Danmark, fra 0 til over 3 milliarder kroner i omsætning – og fra en position som underdog til at være markedsleder på nytænkning og konceptudvikling inden for branchen.

Et af de vigtigste våben i det succesfulde indtog er POWERs ekstremt målrettede og meget kompromisløse satsning på tværs af de gængse SoMe-kanaler, hvor marketingteamet har løftet en række af sine egne kolleger til at være studieværter og content creators med daglige udgivelser. Det har blandt andet skaffet os adgang til en eftertragtet og dedikeret gruppe af unge, danske forbrugere. En gruppe, der bliver guld værd i årene, der kommer.

Samtidig har vi skabt en helt ny og vigtig salgskanal med POWERs liveshoppingshows, som indtil videre har solgt for over 100 mio. kroner. Og vi har formået at sammensmelte vores fysiske butikker med SoMe i store events, der har tiltrukket sig stor opmærksomhed.

Kodeordene er ”hjemmebrænderi” med egenproduceret indhold, vedholdenhed og ikke mindst mod på dit brands vegne. Kom frit frem, og få 7 meget konkrete takeaways med hjem i baglommen.

Målgruppe

B2C
Sebastian Holm Lillelund

Sebastian Holm Lillelund

Marketing Manager

Sebastian har over 10 års erfaring inden for detailbranchen og har specialiseret sig inden for salg og markedsføring. Han har som marketingchef hos POWER stået bag tiltag som liveshopping, udvikling af Tiktok-koncepter og -content m.m. Sebastian er netop blevet udpeget af Dansk Markedsføring/Marcher Markholt som et af de 20 største danske talenter indenfor reklame og marketing.

Se mere om Sebastian Holm Lillelund