Personalisering er det nye sort inden for e-handel: Lær af Coop.dks erfaringer

2014

Dette oplæg er for dig, som interesserer dig for e-commerce og gerne vil være mere relevant for dine kunder både i din markedsføring og for dine kunder på sitet uden at lave store tekniske investeringer.

Du vil kunne finde inspiration i Coop.dks strategiske overvejelser – hvilke tiltag er valgt og hvorfor. Du vil få indsigt i hvilke tekniske løsninger er valgt – og hvilke udfordringer har Coop.dk mødt undervejs i implementeringen.

Endelig vil Coop.dk dele erfaringer omkring, hvad har virket og hvad har ikke virket – og hvad betyder det for den fremtidige strategi.

Brian Andersen

Brian Andersen

Brian Andersen er salgsdirektør hos Coop.dk, som er blandt 10 største webshops i Danmark, og Coop.dk fokuserer fremadrettet på at blive størst online spiller inden for brancher som cykler, haveliv, bolig, legetøj, baby og vin.

Brian har arbejdet med e-commerce de sidste 15 år – først har han været ansvarlig for e-handel hos Bon’A Parte, dernæst hos FDM travel og står nu spidsen for et hold på 35 dedikerede specialister hos Coop.dk.

Se mere om Brian Andersen