Optimer den personaliserede kunderejse med AI

2024
Øvede

De absolut to største trends inden for marketing lige nu er AI og Personalisering. Forfatter og Thought Leader Rasmus Houlind fra Martech selskabet Agillic har sat sig for at nå helt til bunds i kombinationen af de to. Og i dette oplæg deler han ud af guldkornene. 

Så hvis du er interesseret i at forstå begge trends bedre og få inspiration og praktiske idéer til, hvordan du kan forbedre den personaliserede kunderejse og opnå både bedre kortsigtet og langsigtet værdi – så bør du se dette oplæg.

Du kommer hjem med: 

  • En klar definition af Personalisering
  • Klarhed over forskellen på ‘klassisk AI’ og generativ AI
  • Et overblik over, hvordan generativ AI kan influere den personaliserede kundeoplevelse
  • Utallige eksempler fra reelle implementeringer

Oplægget er for dig der:

  • Har en stor kundebase, har mange digitale interaktioner med kunder og leads, og som gerne vil arbejde med personalisering.

Oplægget er IKKE for dig der:

  • Vil skrive uopfordrede salgs-mails og beskeder til virksomheder

Målgruppe

B2C

Passer til ...

Mellemstore & store virksomheder

Til dig der ...

CMO, Marketing Manager, marketing ansvarlig, Head of CRM, Chef for Kundeklub, Marketing automation manager
Rasmus Houlind

Rasmus Houlind

Forfatter og Chief Experience Officer hos Agillic

Rasmus Houlind har skrevet 3 bøger inden for marketing og er anerkendt oplægsholder i ind- og udland. Hans rolle som CXO i den børsnoterede virksomhed Agillic samt hans rolle i angel investor-communities gør ham desuden til en vigtig spiller inden for marketing i Danmark.

Se mere om Rasmus Houlind