2A-52

Opskriften på international salgs succes: Sådan har Airtame skabt en to-cifret million omsætning på to år gennem online kanaler

2018
Øvede

Airtame er med sit produkt, der gør det muligt at trådløst dele computer- og mobilskærme til større skærme og projektorer, nærmest eksploderet ind på den internationale hardware scene. Produktet sælges B2B. Kunderne er skoler og virksomheder i hele verden. USA, Tyskland og England er de største markeder.

En af nøglerne til denne succes har været knivskarp digital markedsføring og automatisering. I denne præsentation vil Steffen Hedebrandt tage de tilhørende igennem de vigtigste værktøjer og hacks, som har været afgørende for Airtame.

Du vil blandt andet lære:
Hvordan du bruger dine nuværende kunder til at skabe skarpe målgrupper i nye lande via Facebooks og lookalike audience.
Hvorfor det er hamrende vigtigt at bygge en maskine, der konstant generere anmeldelser og se hvor stor en påvirkning dette har haft på Airtames salg via Amazon.
Hvorfor mikrokonverteringer er afgørende for at få succees med enhver online marketing aktivitet.
Hvordan man kan bruge store, etablerede virksomheder i ens branche til at skaffe nye kunder.
Hvorfor Steffen mener, at man på nogen måder ikke skal tjene penge på markedsføring.

Og sidst men ikke mindst, hvad er det for nogle nøgle KPI’er som Steffen styrer Airtames marketing efter.

Er du marketingchef med ansvar for din virksomheds digitale omsætning må du ikke gå glip af denne præsentation.

Emner der vil blive berørt:
Facebook look a likes
Anmeldelsesøkonomi
Salg på Amazon
Mikrokonverteringer
Alternative artikler
Du skal ikke tjene penge på markedsføring
De vigtigste KPI’er i marketing

Steffen Hedebrandt

Steffen Hedebrandt

CMO og Co-founder hos Dreamdata

Jeg hjælper vores kunder med at forstå deres kunderejser og gentage de marketingaktiviteter, som skaber omsætning.

Se mere om Steffen Hedebrandt