Oplev (og prøv!) Messenger-maskinen, der gav os 1456 ordrer de første 6 minutter og 130-doblede vores daglige omsætning på Black Friday
Ding.. ding… ding..
1456 ordrer. Shit! Er der ikke kun gået 6 minutter?
Hele teamet står og jubler, og Camille er allerede løbet ud i køkkenet for at finde Black Friday-champagnen. Men hvordan gjorde vi det?
Det korte svar: Facebook Messenger
Det som marketingnørderne troede ville være en “email killer”, men som aldrig rigtig blev det.
Problemet er bare, at folk stadig ser det som en email-kanal, og mantraet “flere beskeder = mere omsætning” hersker stadig.
Men kunderne giver tæsk tilbage.
Tæsk, fordi du spammer i stedet for at inspirere.
Der findes heldigvis en helt anden måde, du kan bruge Facebook Messenger på i 2020.
En måde, hvor du inspirerer i stedet for at spamme.
Og lige præcis dét kommer jeg til at vise dig til mit oplæg.
Til oplægget kommer du til at opleve (og prøve på egen telefon!) den Facebook Messenger-maskine, der var med til at 130-doble vores daglige omsætning hos Camille Brinch Jewellery på Black Friday.
Daniel Brinch
CEO & PartnerDaniel sidder til dagligt som direktør hos Camille Brinch Jewellery, der er et aarhusbaseret smykkebrand med et ambitiøst fokus på E-commerce.
Tidligere har Daniel været halvandet år i USA, hvor han som CMO var med til at vækste et SaaS startup inden for fitnessbranchen ud af garagen, hvor de startede, til over 28.000 månedlige betalende medlemmer og 16 ansatte.
Lillesøsteren, Camille, tog på sit første smykkekursus i efteråret 2016, oprettede en Instagram-profil og begyndte senere at sælge sine smykker online.
I dag har Camille Brinch Jewellery over 57.000 følgere på Instagram, solgt over 45.000 smykker online, over 2.700.000 månedlige organiske impressions på Pinterest og et brand i rivende vækst.