Aflyst

Øg dit AdWords udbytte: 10 tips til de nyeste AdWords features

2014

Jeg hører hver eneste uge fra AdWords annoncører, der mener de har fået alt det ud af AdWords de kan. I mit oplæg vil jeg dele praktiske tips til hvordan du får mere ud af AdWords selv, når du tror det ikke er muligt.

Der ligger oceaner af optimeringsmuligheder i alle AdWords konti. Specifikt er mange af de nyeste områder ikke særlig godt udnyttet i danske AdWords konti.

Mine tips er bygget på:

  • Erfaring fra USA – Vi er vitterligt år foran Danmark på de nyeste funktioner og jeg har dermed unik erfaring med mange nye features
  • Erfaring fra 642 aktive AdWords kunder i White Shark Media
  • Resultater fra danske annoncører, der beviser, at min erfaring fra USA også passer til det danske marked

I mit oplæg vil du få konkrete tips om tre primære områder enhver kan gå hjem og implementere:

1) Produktlisteannoncer
Danmark har taget imod produktlisteannoncer i stor stil. Danmark er dog stadig 3 år bag USA, hvor produktlisteannoncer har været lanceret siden 2010. I dette oplæg tager jeg min unikke 3 års erfaring og deler mine specifikke tips for at få det maksimale udbytte af produktlisteannoncer.

Dette er et obligatorisk oplæg for alle webshopejere. I USA udgør produktlisteannoncer i dag mere end 25% af omsætningen fra AdWords, hvilket også vil ske i Danmark inden året er omme.

Bonusværktøj inkluderet!

2) Remarketing for Search
Remarketing for Search har været svært at udrulle i stor stil på konti. Det har været tidskrævende og ROI har ofte været tvivlsom.
Lær omkring de specifikke skridt du skal tage for at gøre remarketing for search profitabelt, samt hvordan du gør det mindre tidskrævende.

3) Dynamiske søgeannoncer
Hvis du ikke kan lide dynamiske søgeannoncer forstår jeg dig 100%. Det kunne jeg heller ikke før jeg lærte omkring de nyeste remarketing for search kombinationsmuligheder.

Du kommer hjem med ...

Lær hvordan du får det meste ud af dynamiske søgeannoncer og de 18% nye søgninger, der sker på Google hver eneste dag (og du ikke dækker i dag).