Aflyst

Marketing Measurement: Hvordan du måler resultaterne af din marketing i 2020 trods Adblockers, ITP & Cookie-slagtning

2020
Øvede

Du bruger dine penge forkert – men vi kan gøre noget ved det:

De fleste statistikværktøjer – Google Analytics inkl – er baseret på cookies. Cookies er en elendig måde at spore kunderejsen på i 2018. Adblockers, ITP (Intelligent Tracking Prevention) og vores mange enheder gør, at cookie-baserede værktøjer måler en brøkdel af kunderejsen. Det betyder, at du bruger dine penge forkert, hvis du stoler på standard-tal.

I oplægget om Marketing Measurement taler vi om alternativer til cookie-baseret tracking; hvordan du bruger e-mail som identifikator på tværs af enheder og platforme; hvordan du får data ind til at bygge datadrevne attribueringsmodeller og meget mere. Det er ikke et oplæg om kodning og udvikling, men hvordan du bruger eksisterende værktøjer til at identificere meget mere af kunderejsen.

Det skal lede dig til at bruge dine penge bedre og med den éne ændring få MEGET mere ud af dit marketingbudget.

 

Målgruppe

Jo større virksomhed, jo større spend og jo mere data, du har, des mere får du ud af oplægget.
Halfdan Timm

Halfdan Timm

Partner, Obsidian Digital

Halfdan Timm er partner i bureauet Obsidian Digital og arbejder primært med annoncering på sociale medier.

Han har hjulpet bl.a. MENY, Jensens Bøfhus, Airtame og mange flere med at skabe flere salg, tilmeldinger og følgere med Facebook.

Og så er Halfdan også forfatter til Danmarks eneste bog om Facebook annoncering.

Se mere om Halfdan Timm