En growth hackers vej til LinkedIn annoncering der virker 2020

2020
Øvede

LinkedIn er en af de mest hastigt voksende sociale medier. Platformen adskiller sig ved at have et unikt business fokus, hvor folk opdaterer deres profil, ved jobskifte, hurtigere end de kan nå at ringe til deres kære mor.

Men hvorfor er der så, så få virksomheder som har knækket koden til positiv ROAS på LinkedIn?

I denne session giver jeg en gennemgang af alle de muligheder du ikke benytter dig af på LinkedIn – det bliver teknisk, og åbner op for en del kreative muligheder. Vi runder bl.a.:

  • Den strategiske struktur vi bruger til et optimalt setup
  • Matched audiences
    • Ekskluderinger
    • Filtreringer
    • Teknologiske udgangspunkter
    • Compelling events
  • Kombinationen af din salgs- og marketingsaktiviteter
  • Konkurrenternes bedste tricks
  • Overordnede Do’s / Don’ts

Ydermere, så dækker Casper også nogle af hans yndlings tools til at skabe traction organisk på platformen – bare fordi han ikke kan lade være…

Med Casper Rouchmann fra Templafy – Head of Growth.

Målgruppe

Primært B2B

Passer til ...

Større virksomheder

Til dig der ...

Dig der sidder med annoncering
Casper Rouchmann

Casper Rouchmann

Traffic Manager

Casper er Founder af virksomheden SparkForce, som specialiserer sig i B2B marketing.

SparkForce er visionen om at lave marketing for B2B virksomheder – ordentligt. Det handler ikke om de kanaler de du vælger, men den strategi du ligger for dagen. Til daglig lever Casper af at finde nye måder at angribe tingene på, og går gerne langt for at optimere hans egne og kunders aktiviteter mest muligt.

Han har på ingen tid drevet SparkForce fra en enkeltmands-operation, til nu at være et foretagende med massiv fart under vingerne.

Han har tidligere arbejdet for både Templafy, Trustpilot, og senest United Fintech, som er nogle af de største unicorns på dansk jord, og han elsker generelt set at hjælpe virksomheder med at smide en seriøs raket på deres vækst-motor.

Se mere om Casper Rouchmann