En growth hackers vej til LinkedIn annoncering der virker 2020

2020
Øvede

LinkedIn er en af de mest hastigt voksende sociale medier. Platformen adskiller sig ved at have et unikt business fokus, hvor folk opdaterer deres profil, ved jobskifte, hurtigere end de kan nå at ringe til deres kære mor.

Men hvorfor er der så, så få virksomheder som har knækket koden til positiv ROAS på LinkedIn?

I denne session giver jeg en gennemgang af alle de muligheder du ikke benytter dig af på LinkedIn – det bliver teknisk, og åbner op for en del kreative muligheder. Vi runder bl.a.:

  • Den strategiske struktur vi bruger til et optimalt setup
  • Matched audiences
    • Ekskluderinger
    • Filtreringer
    • Teknologiske udgangspunkter
    • Compelling events
  • Kombinationen af din salgs- og marketingsaktiviteter
  • Konkurrenternes bedste tricks
  • Overordnede Do’s / Don’ts

Ydermere, så dækker Casper også nogle af hans yndlings tools til at skabe traction organisk på platformen – bare fordi han ikke kan lade være…

Med Casper Rouchmann fra Templafy – Head of Growth.

Målgruppe

Primært B2B

Passer til ...

Større virksomheder

Til dig der ...

Dig der sidder med annoncering
Casper Rouchmann

Casper Rouchmann

Traffic Manager

Casper er Head of Growth i virksomheden Templafy. Han arbejder på tværs af alle kanaler (Google Ads, Facebook, LinkedIn, Twitter, Bing, Reddit, Quora etc.). Han elsker at finde nye måder at angribe tingene på, og går gerne langt for at optimere sine aktiviteter mest muligt.

Han har tidligere arbejdet for Trustpilot, og elsker at hjælpe virksomheder med at smide en seriøs raket på deres vækst-motor.

Templafy er en platform der gør hele dokumentrejsen nemmere. Skabeloner, e-mail signaturer, udrulning af fonte og dynamisk skabelse af kontrakter, er blot nogle af mange ting Templafy løser for nogle af verdens største virksomheder.

Se mere om Casper Rouchmann