AUD 1

Lav strategi for sociale medier – uden evner, uden erfaring og uden budget

2016

En strategi for sociale medier behøver ikke tage udgangspunkt i, at virksomheden ansætter en superbruger af 9 sociale medier, og så bygger stemme for så at markedsføre sig – med annoncebudget som add-on.

Du kan sagtens være synlig på sociale medier uden at tale selv. Uden annoncer og uden at have konto på de sociale medier.

Størrelsen på din virksomhed er ikke afgørende for dette oplæg, men det er mængden af touchpoints. Har du fysiske kunder i butikken, så er det et touchpoint. Kan kunderne røre ved dit produkt er det også. Jo flere touchpoints desto bedre.

Målgruppe

Til dig der er i opstartsfasen – eller dig, der gerne vil have nye perspektiver på din ensporede social media-strategi.

Passer til ...

Til dig der er i opstartsfasen – eller dig, der gerne vil have nye perspektiver på din ensporede social media-strategi.

Du kommer hjem med ...

Du får metoden til at lave brugerdrevet strategi. Det vil sige klarhed over opgaven + let forståelige trin til at sikre, at din virksomhed bliver talt om på de sociale medier – helt renset for selvfedme.
Thomas Bigum

Thomas Bigum

Facebook ekspert

Thomas er stifter af kursusvirksomheden Bigum&Co, der hjælper virksomheder til at blive fundet af kunder.

Han har i årevis hjulpet tusindvis af kunder, såvel erhvervsfolk som private, med at optage læring om de sociale medier.

Se mere om Thomas Bigum