Kundemagnetisk salg – opbyg stærke kunderelationer og sælg (meget) mere.
– uanset om du har en webshop, hjemmeside, messestand, fysisk butik eller lokation
Med udgangspunkt i den nyeste forskning, emotionelle kundetyper samt konkrete cases og studier får du her forklaringen på, hvorfor dét der virker på nogen kunder har den stik modsatte virkning på andre. Faktisk får du hermed forklaringen på, hvorfor du ikke blot kan kopiere andres successtrategier – og hvorfor du skal vælge de rette rådgivere.
Du får også en dybdegående, direkte implementérbar, konkret og sjælden viden om netop dine kunder, som du ikke har fået tidligere – blandt andet om de tiltrækkes af runde eller kantede former, varme eller kolde farver, om de kan lide storytelling, metaforer, originale fotos osv. Du får også svar på, hvorfor nogen hitter med onlinemarkedsføring, imens andre fortsætter succesfuldt med den samme markedsføring, ”som-de-altid-har-gjort”.
Du vil endvidere blive introduceret for et konkret redskab du kan bruge til at kommunikere uimodståeligt til netop dine kunder – ved at skabe en bevidst fysisk ramme omkring virksomhed, produkt og kunde.
Oplægget bygger blandt andet på Sanne Dollerups egen forskning og Kundemagneternes egne kundecases.
Jannie Ilum Gade
Kundemagneterne VED hvad der giver dine kunder lyst til at blive loyale overfor din virksomhed – og købe (mere).
Tilsammen udgør de et effektivt, jordnært og erfarent team: Sanne Dollerup, der forsker i kommunikation (AAU) og Jannie Ilum Gade med sine 24 års salgs- & markedsføringserfaring fra 5 egne virksomheder samt som rådgiver/”salgschef-til-leje” for flere hundrede selvstændige og større virksomheder (bedrebundlinie.dk).
Sammen har de udviklet en let tilgængelig segmenteringsmetode der bygger på 4 emotionelle kundearketyper med baggrund i:
• forbrugeradfærdsteori om identitetsfortællinger
• omfattende europæiske spørgeskemaundersøgelser
• masser af egne cases
• hjernemålinger
• viden om kunders behov for emotionsregulering
Kundemagneterne ApS, tilbyder foredrag, workshops, konsulentarbejde og sælger onlineworkshoppen “Nøglen til markedsføringsssucces på mikrobudget”.