Lok. 145

100% Konkrete Learnings til Organisk YouTube (Sådan får du et større publikum på YouTube)

2021
Øvede

YouTube og videomarkedsføring er en content marketing disciplin, som kræver lidt mere af virksomheden.

Det er nemt at producere video og komme dem på YouTube. Men der er så mange ting du kan gøre for at slå dine konkurrenter… og så få der kan eller gør det.

Simon bruger YouTube aktiv i sin markedsføring. Det giver erfaring, erfaring som han deler ud af, så du kan optimere dit arbejde med videoer.

Bliv skarpere i din eksekvering og få konkrete råd til at lave videoindhold, der giver dig et publikum på nettet.

  • Lær at lave videoer dit audience vil elske
  • Få konkrete redigeringstips til bedre videoer
  • Disse tal er de vigtigste i YouTube analytics
  • Totalt No-Go ting på YouTube for små kanaler
  • Hårde erfaringer om videolængder
  • …. og meget mere

Oplægget perfekt til dig der allerede er i gang med YouTube.

Målgruppe

Øvede eller Geeks - gerne nogle der har lavet første upload eller 10 på YouTube, som gerne vil blive bedre. Oplægget handler ikke om HVORFOR, men hvordan du laver YouTube.

Passer til ...

B2B & B2C

Til dig der ...

Arbejder med Content Marketing og video. Du er meget gerne allerede er i gang med YouTube - eller vil gerne.

Du kommer hjem med ...

Få eb liste af helt konkrete guidelines du kan eksekvere på, du får erfaring fra de sidste 2 års hårdt arbejde med YouTube, på tværs af 5 kanaler. Spring alle Simons fejl over - og gå hjem med konkrete guidelines til at få mere traction på YouTube-kanal. Både som firma men også som enkeltperson.
Simon Elkjær

Simon Elkjær

CMO

Simon har arbejdet i e-handel i snart 12 år. Både som konsulent i egen virksomhed, men også som Chief Marketing Officer i to virksomheder.

avXperten er en webshop i vækst, der, ligesom Simon, har fokus på at vokse gennem branding og organiske trafikkanaler.

Se mere om Simon Elkjær