Kørekort til fremtiden: 7 konkrete hacks til at gøre medarbejderne til jeres største ressource for at skabe tillid, salg og tiltrække nye talenter på LinkedIn
Vi lever i en verden, der bliver mere og mere digital. Og lever liv, der bliver mere og mere digitale. Mulighederne med sociale medier, digitalisering, AI, VR, IoT og Second Brain er endeløse og gør det muligt for os at indrette vores (arbejds)liv på en langt nemmere – og i nogle tilfælde bedre – måde.
MEN …
Det betyder også, at vi kommer til at crave menneskelig interaktion. For vores 200.000 år gamle hjerner er slet ikke designet til at leve i den digitale tidsalder.
Betyder det, at vi skal stoppe udviklingen og gå tilbage til ‘de gode gamle dage’, hvor vi tændte lejrbålet med flintesten, og hvis vi var heldige, levede vi til vi var 33?
NÆH.
Men det betyder, at de virksomheder, der formår at se- og kultivere potentialet i deres medarbejderes tilstedeværelse på LinkedIn, helt bogstaveligt vil kunne spinde guld på det.
For når dine medarbejdere bygger et personligt brand på LinkedIn og bliver corporate influencers, vil det løse mange af de udfordringer, din virksomhed står med.
Føles ét eller flere af de her udsagn som at hamre lilletåen mod stålbenet på dit sofabord?
- “Det er svært at finde kvalificerede medarbejdere og holde på dem”
- “Vores opslag på vores virksomhedsside på LinkedIn får overhovedet ingen opmærksomhed”
- “Det er svært at differentiere vores virksomhed fra andre i markedet og dermed få kunderne til at vælge os frem for vores konkurrenter”
… Så tag det som et tegn fra universet om, at du skal komme med til MarketingCamp og høre hende der Mathilde tale om corporate influencers!
Du kommer hjem med:
- 3 fremtidstrends, der kommer til at være afgørende for, hvordan du markedsfører din virksomhed online
- 7 konkrete måder at aktivere og motivere dine medarbejdere til at blive corporate influencers, der skaber tillid, salg og hjælper med at markedsføre jer som arbejdsplads
- Best practices fra de meget få, der allerede lykkes med at bruge deres medarbejdere som corporate influencers
- De største do’s and don’ts til at booste jeres ‘know-like-trust’-indsats
- En håndbog du kan dele ud til de medarbejdere, der ønsker at bygge et personligt brand på LinkedIn og dermed understøtte virksomhedens brand, markedsføring, salg og tiltrækning af nye talenter
Mathilde Just
LinkedIn ekspert, fremtidsforsker og mærkbarheds-entusiastJeg hjælper visionær virksomheder med at blive mærkbare på LinkedIn, så de kan stå ud fra mængden og tiltrække deres drømme kunder.