Kalder alle webshops: 7 metoder til at skabe direkte salg på Facebook (og Instagram)
“Likes” og 5 % i organisk ‘reach’ skaber ikke salg. Det gør annoncer.
Hvis du ved, hvad du laver, er Facebook annoncering ligesom AdWords for 10 år siden – billigt, effektivt og tæt på blue ocean.
Halfdan Timm viser med udgangspunkt i sin erfaring som Facebook konsulent for store som små danske virksomheder, hvad der virker, når omsætningstallet er det eneste, der tæller. Indlægget er skræddersyet til webshops, men andre må godt lytte med.
Det er ikke her, du lærer at opsætte din pixel for første gang – men hvordan du tjener flere penge på Facebook og Instagram
.

Halfdan Timm
Partner, Obsidian DigitalHalfdan har arbejdet med digital marketing siden 2011 og har haft fornøjelsen af at tale på Marketingcamp ad flere omgange. I 2016 var Halfdan med til at stifte Obsidian Digital, der siden er vokset til +150 personer med 300 kunder, der vækstes via digital marketing i og udenfor Danmark.