Kalder alle webshops: 7 metoder til at skabe direkte salg på Facebook (og Instagram)

2017

“Likes” og 5 % i organisk ‘reach’ skaber ikke salg. Det gør annoncer.

Hvis du ved, hvad du laver, er Facebook annoncering ligesom AdWords for 10 år siden – billigt, effektivt og tæt på blue ocean.

Halfdan Timm viser med udgangspunkt i sin erfaring som Facebook konsulent for store som små danske virksomheder, hvad der virker, når omsætningstallet er det eneste, der tæller. Indlægget er skræddersyet til webshops, men andre må godt lytte med.

Det er ikke her, du lærer at opsætte din pixel for første gang – men hvordan du tjener flere penge på Facebook og Instagram

 

.

Målgruppe

Til dig der arbejder med annoncering på sociale medier – både strategisk og udførende.

Passer til ...

Til dig der arbejder med annoncering på sociale medier – både strategisk og udførende.

Du kommer hjem med ...

Konkrete idéer til nye annoncetyper og målgrupper, der skaber direkte salg i din webshop (eller direkte henvendelser fra dit website). Du kommer hjem med redskaberne til at skabe mere omsætning!
Halfdan Timm

Halfdan Timm

Partner, Obsidian Digital

Halfdan Timm er partner i bureauet Obsidian Digital og arbejder primært med annoncering på sociale medier.

Han har hjulpet bl.a. MENY, Jensens Bøfhus, Airtame og mange flere med at skabe flere salg, tilmeldinger og følgere med Facebook.

Og så er Halfdan også forfatter til Danmarks eneste bog om Facebook annoncering.

Se mere om Halfdan Timm