Sådan giver influencer marketing synlige resultater på top- og bundlinje

2020
Øvede

Er dine kunder mennesker, der begrunder deres valg på baggrund af anbefalinger fra andre mennesker? Ønsker du at lære, hvordan du kan skabe øjeblikkelige resultater ved brug af influencer marketing? Så bør du ikke gå glip af dette oplæg!

Oplægget henvender sig til dig, der arbejder med marketing i en mellemstor til stor virksomhed, og ønsker at få indblik i, hvordan din virksomhed kan drage nytte af den hurtigst voksende marketingtendens i den vestlige verden: influencer marketing.

Du kommer hjem med ...

Efter dette oplæg vil du vide alt, hvad du har behov for for at kunne implementere influencer marketing direkte i din egen virksomhed – og skabe kontinuerlig vækst og synlige resultater. Vi kommer til at se på konkrete cases, gennemgå strategien bag samt resultaterne (salg) fra kampagner der spænder fra budgetter på 50.000 til + 500.000 kr.
Thorbjørn Braad

Thorbjørn Braad

Thorbjørn Braad har arbejdet med influencer marketing siden 2012, og er i dag direktør af Scale Marketing. Hos Scale specialisere vi os i at hjælpe vores kunder med at vækste eksplosivt på etablerede og nye markeder. Bag os har vi mere end 1.000 kampagner, hvoriblandt bl.a. Simple Feast, Verisure og Daniel Wellington tæller.

Se mere om Thorbjørn Braad