6 ↑

Influencer marketing på LinkedIn? Du hørte rigtigt!

Når du tænker på influencer marketing, tænker du måske ikke på LinkedIn som det første. Men det burde du. For den organiske reach er høj, og det samme er influencernes troværdighed. Influencer marketing er i rivende udvikling på andre platforme, og det begynder at røre på sig på LinkedIn.

Josephine Staunsbjerg beskæftiger sig til dagligt med influencer marketing – også på LinkedIn. Hun viser, hvordan du bruger influencere på LinkedIn med udgangspunkt i konkrete eksempler.

Du kommer hjem med:

  • Forståelse for hvordan du kan bruge influencere i din B2B-markedsføring
  • Priseksempel på en Linkedin influencer
  • 3 tips til hvordan du selv kan finde relevante influencere

Målgruppe

B2B

Passer til ...

Alle typer virksomheder

Til dig der ...

For dig der sidder med virksomhedens marketing, branding eller kommunikation
Josephine Staunsbjerg

Josephine Staunsbjerg

CEO

Josephine Staunsbjerg har 9 års erfaring inden for sociale medier og influencer marketing. I dag har hun sit eget kommunikationsbureau, JOST Communication, hvor hun blandt andet har speciale i influencer marketing og LinkedIn. Derudover står hun også bag konferencen #influenced og podcasten JOST Influencer Marketing. Hun har en cand.comm. fra Roskilde Universitet, og hun vandt Kforums Specialepris 2018 for sit speciale om influencere i relation til autenticitet. 

I dag fungerer hun som bindeled mellem virksomhed og influencer, og hun hjælper virksomhederne med at eksekvere influencer kampagner. Hun udarbejder strategien, finder de rette influencere og vinkel samt evaluerer på data efterfølgende for bl.a. hummel, Aalborg Universitet og Kræftens Bekæmpelse.

Se mere om Josephine Staunsbjerg