Hvor ville det være fedt, hvis medarbejderne postede på LinkedIn – så kom og lær hvordan

2024
Øvede

Though leadership, employer advocacy, ambassadør programmer – ja, kært barn, mange navne. Og i den store kamp om opmærksomheden og mest af alt, troværdigheden, så sidder dine medarbejders meninger højt på podiet.

Men – når medarbejdere er klar, og de gerne vil i gang, kommer det store spørgsmål: ”Hvad skal JEG så skrive om?”.

Det spørgsmål kan være svært, selv for dem der arbejder med kommunikation.

Men svaret handler om at gøre det simpelt.

Derfor får du netop i dette oplæg nogle lavpraktiske og konkrete metoder, som viser, hvor nemt det er at finde på gode opslag. De er tilpasset til den travle hverdag, hvor geniale og personlige ord helst ikke må tage mere end nogle minutter at skabe.

BONUS: Når flere i virksomheden kan spotte og lave content til LinkedIn, er det SÅ fedt at sidde i marketing og ikke skulle opfinde alt selv! Nu kan du støtte, plukke og bygge videre på det, dine kollegaerne gør.

Du kommer hjem med:

  • En tæt skrevet notesblok med gode idéer, som I (du og dine kollegaer) kan bruge med det samme  
  • Metoden til at lave hverdagens oplevelser om til brand-empowering opslag
  • Metoden til at finde idéer ud fra virksomhedens værdier og derved lave ”show, don’t tell”-effektive opslag

Oplægget er for dig der:

  • Vil have noget brugbart med hjem til dine kollegaer
  • Fortrækker at kreativitet kan gøres nemt og struktureret
  • Er helt med på, at det her er effektivt, men mangler det lavpraktiske; How?
  • Har troværdighed som et vigtigt USP

Oplægget er IKKE for dig der:

Har meget korte og hurtige kunderejser eller aldrig har udfordringer med rekruttering grundet branding.

Målgruppe

B2B

Passer til ...

Virksomheder der har medarbejdere 😉

Til dig der ...

Marketing manager, Ambassadør programansvarlig, Sales manager, HR chef.
Nanna Sondrup

Nanna Sondrup

LinkedIn Content Queen

Når virksomhedsejere eller marketingansvarlige virkelig skal have styr på opslag på LinkedIn – så er det Nanna, de tager fat på.

Nanna er ekspert i organisk content på LinkedIn – derfor også kendt som; LinkedIn content Queen. Hun har gennem de sidste 6 år arbejdet med flere tusinde mennesker i store organisationer, kommuner og små startups, i at bruge og skrive effektivt på LinkedIn.

Hun er kendt som en, der har fingeren på LinkedIn-pulsen og konstant sliber den autentiske og innovative kommunikations klinge. Det bliver aldrig overfladiske strategier eller tomme buzz-ord, der er på menuen, når hun indtager scenen, men derimod konkrete og mættende metoder. 

Se mere om Nanna Sondrup