Google Ads – Konkrete teknikker der sparer tid og penge

2024
Øvede

Google Ads har ligesom alt andet digital markedsføring udviklet sig kolossalt de sidste år. I oplægget vil du blive klædt på til at få det maksimale ud af dine kampagner i et AI-domineret landskab. 

Hvis du vil være med i front på PPC anno 2024, er du nødt til at arbejde med de nyeste kampagnetyper, fokusere på at fodre maskinen frem for at justere hvert tandhjul – og ikke mindst stoppe med alle dine manuelle arbejdsgange.

Vi kommer også til at kigge på en helt konkret teknik til dig, der har et stort website, og som gerne vil automatisere kampagneoprettelse og -vedligehold.

Du kommer hjem med:

  • Et komplet workflow til optimering af dine kampagner anno 2024 – og guiden til at automatisere dine kampagner, hvis du har et stort website, uanset om det er B2B eller e-commerce.

Oplægget er for dig der:

  • Vil bruge mindre tid på budjusteringer og gennemgang af søgeord, og mere tid på optimeringer, der rent faktisk giver resultater.

Målgruppe

E-commerce

Passer til ...

Små og mellemstore webshops.

Til dig der ...

Direktør og digital search specialist
Per Allerup

Per Allerup

Direktør og digital search specialist
Se mere om Per Allerup